27 Kasım 2012 Salı

EZANDAN SONRA EVE GİDEN KADINLAR DİKKAT!

Dün sabah bismillah, gazeteye gitmek üzere park ettiğim aracımdan indim iki adım attım atmadım bir beyefendi kesti yolumu... Önce ‘günaydın Neşe Hanım’ dedi ve daha selamının karşılığını vermeden, ‘hep erkeklerin aldatmasını konu ediyorsunuz kaleminize, bir de şu ezandan sonra evine gidip, erkeğine sahip çıkmayan kadınları da yazsanıza!’ diye ekledi...
O anda yanlış bir kelime sarf etmemek adına cevap veremedim kendisine… Çünkü beyefendinin tabiriyle ‘ezandan sonra’ evine giden ve gitmeyen kadınları sınıflandırmalıydım önce…
Bir; çalıştığı ve mesai saati bitmediği için ezandan önce evine gitmeyen kadınlar, iki; mesaisi olmayıp da ezandan sonra bazen evine geç giden kadınlar, üç; mesaisi olmadığı halde evine sık sık ezandan sonra giden kadınlar…
Takdir edersiniz ki, saatlerin geri alınmasıyla birlikte akşam ezanı 17.00 sıralarında okunuyor… Malum o saatlerde daha devlet daireleri bile kapanmıyor ki, özel sektörden söz etmiyorum bile…
Ancak… mazereti olmadığı halde, sık sık evine ezandan sonra giden ve bunu alışkanlık haline getirip, kocasını ve evini ihmal eden kadının da vardır elbet bir nedeni… Ya kendine manita yapmıştır ya da sevgili…
Erkekler yapınca iyi hoş da kadınlar yapınca niye erkeklere batıyor ki…
Baktı kadın kocadan hayır yok, gözü hep dışarıda… Ona da merak saldı, aradı mutluluğu başkasında… Erkekler mekanda, kadınlar sokakta… Çocuklar ve gençler de Allah yolunda!
Ne diyeyim Allah aşkına… Koca karısına, kadın da kocasına sahip çıksın, elalemi de merakta bırakmasın…
‘Ezandan sonra’ evine giden kadınlar da ayağını denk alsın… Elalem işi gücü bırakmış, dedektifliğe başlamış!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder