26 Kasım 2012 Pazartesi

DENGEYİ TUTTURABİLİRSENİZ İKTİDAR OLURSUNUZ!



21 Kasım 2012 Çarşamba günü, CHP Genel Başkan Yardımcısı Gökhan Günaydın'ın katılımı ile İpsala'da "Tarım ve Çeltik" mitingi yapıldı. Miting, CHP Edirne İl Örgütü tarafından düzenlendi... Katılım muhteşemdi... Gitmedim ama internete düşen fotoğraf ve haberlerden yaklaşık 4000 bin çeltik üreticisinin katıldığı bilgisine ulaştım...
Sayın Günaydın, İpsala mitinginden önce Keşan'da öğle yemeği, miting sonrası CHP İlçe Örgütü ve Keşan Belediye Başkanlığı ziyareti, ziyaret sonrası da tekrar İpsala'ya giderek akşam yemeği davetine katıldı.
Ne mitinge ne ziyaretlere ne de yemeklere katılmadım...
Neden mi? Romatizmam tuttu, kalbim sıkıştı, bel fıtığım nüksetti, baş ağrısı, diş ağrısı, kulak ağrısı derken bir sürü engel çıktı ve ne mitinge gidebildim ne ziyaretlere katılabildim ne de yemeklerde bulunabildim!
Miting, ziyaret ve yemeklere katılmama mazeretlerim sanırım CHP'lileri tatmin etmiştir... Yoksa 'bomba' haberi takip etmez olur muydum... İki elim kanda olsa giderdim alimallah... Çok şükür ellerim kanda değildi ama bütün sağlık sorunlarım denk geldi bu güne...
Aslında üzüldüm bütünleşen manzarayı da kaçırdığıma... Ne güzel Keşan-İpsala kara yolunda seyredecek, bu kara yolu üzerinden geçerken de hem müzikli eğlence yerlerini görecek, ardında da ana teması 'çeltik' olan mitingle bütünleştirecektim! Ama aksilik bu işte kaçırdım!
Ancak… mitingi kaçırsam da, duygu, düşünce ve temennilerimi iletmekte geç kalmadım…
Saygıdeğer CHP’liler… Bırakın çeltikçiler kendi haklarını kendileri arasınlar… Hele büyük çeltikçilerin işine yine hiç karışmayın… Devlet desteklemeleri öderken vallahi bankada para kalmıyor!.. Allah onlara daha çok versin, yok gözümüz ama bu kadar tantanaya gerek yoktu doğrusu… Bu tantanayı gariban vatandaşım için verin de bir işe yarasın… Sokaklara dökülecekseniz, miting düzenleyecekseniz ‘sokaktaki’ vatandaşım, ‘gariban’ halkım için yapın bunu…
İyisiniz, hoşsunuz, hepinizi çok seviyorum ama bir de dengeyi tutturabilseniz o zaman iktidar olursunuz  merak etmeyin!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder