5 Kasım 2012 Pazartesi

DEVLETTE DEVAMLILIK ESASTIR DEMEK BU İSE PARALAR DA EMEKLER DE HARBİ ÇÖPE!

Keşan Kaymakamımız Bekir Dınkırcı tarafından 2 Kasım 2012 Cuma günü düzenlenen kahvaltılı basın toplantısına birkaç kez yer vereceğimi belirtmiştim… Hani bir şeyi sıcağı sıcağına irdelemekte fayda olur düşüncesiyle, MAKYOL’u bıraktım gelecek haftaki köşeme…
Sayın Kaymakamımız Dınkırcı, bilgi aktarırken toplantıda, ben ise daldım mazideki günlere!
Keşan’ın Stratejik Gelişim Planı için yapılan toplantılara katılan özel ve kamuya ait saygıdeğer kişilere, devletimin memurunun gecesini gündüzüne katıp, hafta sonu tatilinin de mesaiye dönüştüğü günlere…
O zamanlar çok eleştirdim ve hep ‘yazık’ dedim… Bir gün bütün bu emek ve harcanan zamanın ‘heba’ olacağı sanki o günlerde doğmuştu içime…
Güya ‘devlette devamlılık esasmış’… Vallahi bunu söyleyen halt etmiş!.. Devlette devamlılık esas olsaydı, yapılan işler, verilen emekler kaldığı yerden devam eder, üzerine bir çizgi çizilmez ya da kenara itilmezdi…
Devlette esaslılığı da verilen emekleri de koyalım bir kenara… Bildiğiniz üzere bizim Keşan’a mülki amir dayanmıyor son dönemlerde… Her gelen Kaymakamımız kendi doğrularını uygular ve ardından gelen kenara atarsa Keşan’ın hali nice olur bu durumda… ‘Ali yapar, Veli bozar!’ hesabı durmadan sayar yerinde…
Bu durumda 2 seçenek var önümüzde… Ya gelen mülki amirleri projeleri sonuçlanıncaya kadar tutacağız memleketimizde ya da ‘doğruları tutan’ kaymakamları isteyeceğiz memleketimize…
Hadi biz Trakyalılar karşılama oynuyoruz da mülki amirler bir ileri bir geri yaparsa emekler de paralar da harbi gider sağlama çöpe!.. Bu durum iyi değerlendirile, ‘kendi düşen ağlamaz’ ama ‘düşüşe ses çıkarmayanlar’ geriden gelenlerden bol bol kalayı yer bilene…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder