25 Ekim 2014 Cumartesi

KELİN MERHEMİ OLSA KENDİ BAŞINA SÜRERMİŞ!

   Dün Keşan’da elektrik kesintisi yaşandı. Kesintinin uzun sürmesi ile birlikte vatandaşlar da gazetemizi arayarak, kesintinin akıbetini öğrenmek istedi... Kimi vatandaş neden kesinti olduğu yönde bilgi isterken (sanki faturasını biz kesiyormuşuz ya da elektrik bedelini biz alıyormuşuz gibi!) bazı vatandaşlar ise Hükümet Konağı binasının karanlıkta olmasını eleştirdi. ‘Hadi evlerde, her işyerinde jeneratör olmaz da, birçok kurumu içinde barındıran Hükümet Konağı karanlıkta kalır mı?’ dedi... Bu durumda bir anormallik olduğunu düşünüp, Hükümet Konağı’nda bir görevli ile irtibata geçtim ve ‘jeneratörün neden devreye sokulmadığını’ sordum... Bu görevli, jeneratörün devrede olduğunu ancak aydınlatmada bir aksaklık yaşandığını ve giderilmesi için çalışıldığını belirtti. Hatta sohbet devam ederken, arıza giderilmiş, Konak aydınlanmıştı... Durumda anormallik olduğu ortaya çıksa da, doğrusu ben yadırgamadım... Hükümet Konağı’ndaki arızalar öylesine bağışıklık yapmıştı ki bende, sanki olası bir durum gibi karşıladım... Binamızın süs asansöründen sonra yarı süslü bir jeneratörü olsa birbirini tamamlar diye düşündüm! Zaten alıştık derme çatma yaşamaya Keşan’da... Neremiz sağlam da Hükümet Konağımız sağlam olsun, söyleyin bana... Dikişimiz öyle bir kaçmış ki, yakalayana benden madalya!
    Bütün bunlar yaşanırken, telefonlar susmak bilmezken, vatandaşıma merem anlatmaktan usanmışken, gazetemizin kapısından giren bir vatandaşım bombayı patlattı birden...
   Onda da sıkıntı elektrik kesintisiymiş ama onun aydınlıkla zoru yokmuş, kesintiden dolayı elektrik faturasının tahsilatı yarına kalmış!
    Ah be gün boyunca arızayı sorup, kesintiden yakınanlar... Baksanıza kurumun kendine hali yok, size-bize faydası nereden olacak! TREDAŞ kendi kurumunda tedbir alıp, fatura bedellerini tahsil edememiş... Kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş!...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder