6 Ekim 2014 Pazartesi

KARISINI İTLE ALDATAN ŞEREFSİZ KOCA!

   Ülke gündemine ihaleye fesat karıştırma ve rüşvet operasyonu damgasını vururken, Keşan gündemine de ‘kocası tarafından bir itle aldatılma’ vakası damga vuracak sanırım... Bu sabah gazeteye geldim, şöyle bir maillerimi kontrol edeyim dedim... ‘Kocam beni bir itle aldattı’ mesajını görünce de irkildim... Kadın çok rahat dökmüş içini, yaşadığı gelişmeyi anlatmış, ‘Kocam da bu şerefsizdir’ deyip, vermiş kimliğini!
   Sağ olduğumuz, yaşadığımız sürece daha neler görüp duyacağız belli değil... Aldatmak yerleşmiş erkeğin içine, aldatmasa rahat duramıyor herhalde... Başka kadınla aldatıyor, erkekle(!) aldatıyor, bu da yetmiyor itle aldatıyor!..
   Kadının ruhu hali oldukça bozulmuştu... Yazdıklarından bir hayli üzgün, bir o kadar da kızgın olduğunu hissettim... Bir taraftan içini döküyor, bir taraftan da ‘Anamın evine mi gideyim yoksa bu şerefsizi beni itle aldattı diye mahkemeye mi vereyim’ diye bana akıl soruyor... Evet, vahim bir durum ancak böyle karaktere sahip biri için de değmez kendini harap etmeye...
   Ne mahkemeye verip çocuklarını rezil et ne de bir iti sana tercih eden adam için evini terk et... Ancak, o iti gönder, bir itin kulübesine(!), ‘Sana bundan sonra orası yakışır’ deyip ver valizini eline...
   Aslında kabahat biraz da Belediyemizde... Bu kadar sokak itini küpeleyip sokaklara saldılar, başıboş dolaştırmaktan bütün alışkanlıkları kaptırdılar... Bütün gece meyhanelerin etrafında gezinirler, zom olmuş adamlar da bu itleri herhalde huri zannederler!
   Ah bu alkol yok mu bu alkol, iki şişenin dibini getirdin mi kadın gibi görürsün karşındaki iti! Hadi gözler kayar da, dokunduğunda hiç mi hissetmezsin onca tüyü!..
   Allah kadınları böyle kocalardan korusun, bu kadının da yardımcısı olsun... Sen ona 2 tane çocuk bağışlamışsın, bundan sonra yeni karısından bol bol encek yavrulatsın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder