23 Ekim 2014 Perşembe

HAREMLİK-SELÂMLIK OLANLAR ACABA KİMLER? AKP’LİLER Mİ YOKSA CHP’LİLER Mİ?!

    Saat 23.00 (23 Ekim 2014 Perşembe akşamı)... Evet, tam bu saatte başladım köşemi yazmaya... Ne zaman içimden geldiği gibi yazmak istesem, kelimeler dökülür satırlara... Mutlaka eleştirenler hatta suçlayanlar olacaktır, belki ileri gidip Atatürk düşmanı ilan edenler de olabilir!.. Ama umurumda değil... Ben kendimi biliyorum, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün de şu an başka bir dünyada olsa bile benim hissettiklerimi anlayacağından şüphem yok...
    Artık eskisi gibi sokaklarda değilim, daha çok evde geçiyor vaktim... Doğal olarak da televizyon izleme ve İnternet’te sosyal paylaşım ve haber sitelerini ziyaretlerim oldukça arttı... Tabii ki bu yazımı sadece televizyon ve İnternet’e bağlı olarak yorumlamayacağım... Daha önceki izlenimlerimi de pekiştireceğim yazarken...
    Türbanı başımıza kim musallat etti: AKP’liler... Cumhurbaşkanı’ndan Başbakanı’na bakanlarından milletvekillerinin eşlerine kadar neredeyse hepsi türbanlı... Gözümüz aydın!.. Artık 11 yaşındaki bir çocuk dahi türban takıp okuluna gidebilecek... Yobaz AKP’liler!.. Eşlerinin, bir yudum çocukların başlarını bile türbanladılar, bir de demokratlıktan, özgürlükten bahsederler!.. Kadın-erkek eşitliğini bitiren kim: AKP’liler... Hem kadınları ikinci sınıf sayarlar, başlarını türbanlarlar ama her yere de peşlerinden taşırlar... Hem de el ele kol kola... Erkek erkeğe görmek nadirdir onları, özellikle de halkın karşısında... Breh Allahsız, kitapsızlar... Bir yandan yobazlığı içten içe işlerken, halkın karşısına ise sıcacık çıkarlar...
Ya CHP’liler... O kadar çok türbanı anlattılar ki halka, AKP’nin sevdiremediği türbanı zorla sevdirttiler bize!.. ‘Kadın-erkek eşittir’ dediler ve AKP’nin kadına ikinci sınıf muamelesi yaptığını öne sürdüler... Ama CHP’li siyasiler, siyasi havaya öyle bir girdiler ki, hep erkek erkeğe boy gösterdiler... Gerçek düşüncelerini fotoğrafa yansıtamadılar, halka gösteremediler... Evet, basın açıklamaları hep kadınlı erkekli yapılır... Bu CHP için de AKP için de böyledir... AKP’li kadınların çoğunun başı örtülüdür, öyle saçlarını güneş gözlükleri ile şekillendirmezler(!), sigara tüttürmeye vakit harcamazlar, çok eğlence ve cümbüşler yapmazlar ama, hep gezerler... Evlere giderler, yaşlılara giderler, ihtiyaç sahiplerini arayıp bulurlar ve bir şekilde gönlünü alırlar... CHP’li kadınlar yapmıyor mu? Tabii ki onlar da yapıyor ama gözlemlediğim o ki, AKP’li kadınlar 3-1 öndeler... Geçenler de bir etkinlik vardı ve o etkiliğe hem CHPliler hem de AKP’liler katılmıştı... (Sosyal paylaşım sitelerinden takip ettim) AKP’liler kadınlı-erkekli fotoğraf karesinde yer almış, CHP’lilerden karelere girenler ise ayrı ayrı gruplar ve erkeklerdi... Kadınlar da gitmiş besbelli ama haremlik-selâmlık olmuşlar herhalde!..

    Ben bir vatandaşım... Yeni Türkiye’yi izliyorum ve içim acıyor... Ancak şöyle derin düşündüğümde ve özeleştiri yapıp, AKP ve CHP siyasetini değerlendirdiğimde; CHP’lilerin modern, çağdaş, eşitlikçi, özgürlükten yana, hak ve adaletin peşinde olduğundan emin olsam da, bu tabloyu halka AKP’lilerin gösterdiğine inanıyorum... CHP düşünüyor, icraat AKP’de diyorum!.. Halk, sadece duymak değil, görmek ve bunu yaşamak istiyor... Cumhuriyetin değerlerine sahip çıkma çabasında olan CHP’liler, ben derim ki; susun, sadece gösterin ve yaşatın! Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder