2 Haziran 2013 Pazar

BU DUBALARI İCAT EDENİ DE!!


Bereketle başladım yine geçtiğimiz Cumartesi gününe... Saat 08.00 sıraları... Paşayiğit Caddesi katliamı!.. Şehitlik Parkı arkasında kalan Paşayiğit Caddesi... Malum Keşan’ın cumartesi pazarı... Her yer araç parkı... Turladım turladım aracımı park etmek için yer yok her zamanki gibi... Gazetemize 5 kilometre uzaklıkta(!) yer bulmak mümkün ama bir vaka meydana gelirse ve araçla gitmem gerekirse nasıl yetişeceğim hesabı var bende... Son şans turumu atarken, Şehitlik Parkı arkasında kalan Paşayiğit Caddesi’nde Belediyemiz tarafından çizilen park yerlerinde park etmiş araçların arasında bir boşluk fark ettim birden... Hemen park etmek için yol aldım ve boş olan iki çizgi arasına yanaşacaktım ki, iki dubanın yerleştirilmiş olduğunu gördüm... Sakin bir şekilde aracımdan indim, dubaları kenara çektim ve parkımı yaptım... Aracımı kilitleyip uzaklaşacakken, bir alışveriş mağazasından çıkan beyefendinin ‘Dubaları görmediniz mi?’ ifadesiyle irkildim... Henüz sinir kat sayım artmamıştı... ‘Gördüm ve kenara çektim. Çünkü sizin mağazanıza ait araç şu anda mal indiriyor ve bir yeri işgal etmişsiniz’ şeklinde cevap verdim... Beyefendi, mırıldanmaya devam edince, ‘Pardon, Belediye yetkilileri bu çizgileri çizerken, tapusunu da size mi verdi? Varsa böyle bir şey bilelim, ona göre tedbirimizi alalım’ dedim... Sesi kesildi bu beyefendinin... Ancak ben hırsımı alamadım... Ve bu yaşadığım gelişmeyi köşe yazısına taşıdım... <Devamı Önder gazetesinin yarınl, (3 Haziran 2013 Pazartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder