24 Haziran 2013 Pazartesi

MÜJDE DAĞA KAÇTI!


 Bundan birkaç ay önceydi, Keşan Köy ve Mahalle Muhtarları Derneği Başkanı Abdullah Kemik, İl Genel Meclisi üyeleri ve birkaç muhtarımızla birlikte Edirne Valisi Hasan Duruer’i makamında ziyaret etti.
Bu ziyaretten haberdar olmamız üzerine, ziyaret bitiminde kendilerini arayıp, ‘ziyaretin amacı ve sonucu’ hakkında bilgi aldım... Daha dün gibi hatırlıyorum Sayın Kemik’in telefondaki heyecan ve mutluluk dolu ifadelerini... ‘Müjde’ demişti, Keşan’a bağlı tüm köylerin halklarına hitaben... Sayın Duruer, söz vermişti onlara, ‘çevre düzenlemesi için 150 bin TL ödenek’ konusunda... Hatta bu müjdeli haberin basında yer almasının ardından teşekkürler yağdı Sayın Valimiz Hasan Duruer’e...
Ancak geçtiğimiz günlerde birkaç köyden çevre düzenlemesi ile ilgili şikayetler alınca, şaşırdım birden ben de... ‘Hayrola’ dedim, ‘Daha dün 150 bin TL ödenek geldi, sizin de ne bitmez çevre düzenlemeniz varmış, paraya doymuyorsunuz’ diye de ekledim... ‘Ne parası, sözde kaldı o para’ demesin mi... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (25 Haziran 2013 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder