9 Haziran 2013 Pazar

‘TACİZ’LE, ‘TECAVÜZ’Ü AYIRAMAYAN GENÇLİK!


Neye niyet, neye kısmet! Güne başlarken hatta bazen geceden yarınki köşe yazımın konusunu belirler, kapıda dökmesem de beynimde kurarım yazacaklarımı... Ancak öğle saatlerine doğru konu değişir ister istemez, çünkü akşamki ya da sabahki konuyu bastıracak farklı bir olay cereyan eder gözümün önünde... Yine kaleme almamışımdır çünkü daha ‘köşe yazısı’ için vakit ayırma zamanım gelmemiştir... Genelde bütün haberler biter, sayfalar düzene girer, köşem ayrıldığı için son 10 dakikaya bırakırım yazmayı... İçimden geldiği gibi...
8 Haziran Cumartesi günü de en az 8 kere değişti köşe yazımın konusu... Başlığı bile hazırken köşe yazımın, saat 21.00 sıralarında gazetemize gelen 3 genç nedeniyle değişti birden yine...
Bu 3 genç kardeşimiz, gazetemizin 8 Haziran 2013 tarihinde “16 yaşındaki kıza tacizde bulunup bıçaklayan kişi aranıyor” haberinin gerçeği yansıtmadığını söyledi... Abla ‘taciz yok’ dedi... Çokta sakin ve samimiydi bu gençler... İşin içinde bir iş olduğunu anlayıp, uysalca açıklama yaptım onlara... Çünkü olayın ilk duyulduğu andan gelişimine kadar oradaydım ve bizzat ilgililerinden almıştım bilgiyi... Ve bu gençlere ‘taciz var çocuklar’ dedim... Dedim ya, gençler sessiz, sakin... Bulsalar ağlayacaklar... ‘Yok’ diyorlar ısrarla... Ben de ‘var’ olduğuna eminim... Ne yapacağız, ben bu çocukları nasıl ikna edeceğim şimdi... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (10 Haziran 2013 Pazartesi) sayısında...>



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder