2 Haziran 2013 Pazar

HIRSIMI ALAMADIM BÖYLE OLDU!

Evet, bugün bir değişiklik yaparak, iki ayrı olayı konu alan 2 köşe yazısı yazma gerekliliği duydum... Çünkü hırsımı da hızımı da alamadım! Sanırım ara ara böyle çıkışlarım olacak... Çünkü ülkemin vatandaşları uyandı, iktidar partisi haddini aştı!
Geçtiğimiz Cuma günüden bu yana Taksim Gezi Parkı’nda yaşanan olayları kısmen takip ettiniz... Kısmen diyorum çünkü görsel ve yaygın basını hakimiyeti altına alan Hükümet nedeniyle, ancak sayılı yaygın basında olaylar tüm çıplaklığı ve gerçek yüzüyle kamuoyuna yansıtılabiliyor... Ve, bu tarafsızlığı sergileyen yaygın gazeteler de ‘yok’ satıyor...
Tarih: 5 Haziran 2012 Salı
Olay: Köşe yazısı
Yazan: Neşe Tosun
Köşe Yazısı Başlığı: “BEN UYANDIM, TÜM TÜRKİYE’NİN DE UYANMASI DİLEĞİYLE…”
Bu köşe yazımdan sonra Türkiye genelinde bir uyanışa şahit olamamıştım... Bu beni derinden üzüyordu... Nasıl olurdu da Türk halkı vatan topraklarının satılmasına, adaletsizliğe, zulme, yolsuzluğa, yoksulluğa, sömürülmeye sessiz kalabilirdi... Ülkenin ve halkın hali ortada iken, bu nasıl göz ardı edilir ve ‘uyanışa’ geçilmezdi... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (3 Haziran 2013 Pazartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder