22 Haziran 2013 Cumartesi

155’İ ARADIM AMA KOŞ SEN DE GEL!


21 Haziran 2013 Cuma. Saat 00.10’u gösteriyor... Aslında Cuma günü bitti, Cumartesi gününe bismillah dedik. Telefonum deli gibi çalıyor... Ben de o arada dışarıda ve Muammer Aksoy Caddesi’nde seyir halindeyim... Bir arkadaşım arıyor, ‘Enez Kavşağı felç. 155’i aradım ama koş sen de gel.’ diye. Yazlığa gitmek için yola çıkmış, Keşan’dan Erikli Sahili’ne gitmek için Enez Kavşağı’nı kullanmaya kalkınca, seyahati daha baştan aksamış... Kırmızı ışığa denk geldi diye, bir sigara molası yaparım demiş, bu arada işi çözememiş... Ne zaman ki Keşan-Gelibolu istikametine gidenler vızır vızır geçiyor, ancak karşı istikamettiler yerinden kıpırdamıyor, o zaman Hanya’yı Konya’yı anlamış... Arkasında duran araç, kornayı deli gibi basmaya başlayınca da fıttırmış! ‘Ben canımı pazarda bulmadım, sende çok varsa geç ağabey’ deyip, arkasındaki araca yol vermiş... Ancak kornayı çalarken yerinden çıkacak sürücü, Kavşağın ortasına geldiğin de az daha ikiye biçilip, çok fazla gördüğü canından bir tanesi gidiyormuş... <Devamı Önder gazetesinin 24 Haziran 2013 Pazartesi günkü sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder