11 Haziran 2013 Salı

SON DAKİKA GOLÜ İÇİN UYANIK DURUYORUM!


Benim uykumun kâhyası mısınız Allah aşkına?.. Sordukları soruya da bak, ‘ben hiç uyumazmışım mı?’... Uyurum, uyumam size ne! Uyku benim değil mi? Sizin karışmaya hakkınız var mı bir kere...
Sizin tahmin bile edemediğiniz, aklınızın ucuna gelmeyen bir sebep var belki uyumamam için... Neden, sabahın köründe ya da gece yarısı sokakta gördüğünüzde ‘uyku’ hesabı sorarsınız bilip bilmeden bana... Sanki ben uyumayınca, sizin uykudan mı kesiliyor yarısı!
Ha... Sakın ‘ölüm korkusu’ nedeniyle uyumadığımı falan düşünmeyin, hani uyursam da sabah cesedim bulunur korkusuyla!
Ya da ‘evime hırsız falan girer neme lazım uyanık olayım da hırsızı kıskıvrak ele geçireyim’ düşüncesinde olduğumu...
Periyle, cinle, ruhla yine hiç işim olmaz ve korkutmaz beni onlar, alimallah şeytan gibiyim onlar benden korkar!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bu arada ülkeyi idare edenlerin hepsi ama hepsi uykusuz beklemekte... Ben ve benim gibiler için ‘ah şu uykusuzları da bir uyutabilsek!’ diye dört göz bekliyor, Türkiye Cumhuriyeti’ni dönüştürmek için nöbet tutuyorlar ve gözleri açık bekliyorlar her gece...
Bu ve bundan önceki zamanlarda olduğu üzere, bundan sonra da uyanık duracağım hepimizin yerine... ‘Ne mutluyuz Türk’üz, Atatürkçüyüz, uyanığız ve Türkiye Cumhuriyeti Devletini ilelebet ayakta tutacağız’ demek ve ülkemize sahip çıkmak üzere... Saygılarımla... <Köşe yazımın tam metni, Önder gazetesinin yarınki (12 Haziran 2013 Çarşamba) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder