27 Temmuz 2012 Cuma

MUHTARLAR KAZIĞI DOLAYLI YEDİ!..

Keşan Köylere Hizmet Götürme Birliği, olağanüstü toplanarak, 2 maddeyle ilgili Birlik Başkanına yetki verdi… Hayırlı olsun, ne diyelim… Yetkiyi alan memnun, veren memnun… Bana da sadece 2 satır karalamak düşer… Toplantı günü hatırlarsanız köşe yazımın başlığı “KHGB: PAMUK ELLER CEBE” idi…
Ancak o gün Sayın Kaymakamımız toplantıda ‘yazılanların, çizilenlerin aksine, sizlerden para talep etmeyeceğiz’ şeklinde bir ifade kullandı… Pek göz göze gelmesek de bu ifadeyi bana çarpıttığını anlamayacak kadar ‘saf’ değilim hani…
Hem anlamayacak kadar ‘saf’ değilim hem de ‘yetki verilmesinin’ ne anlama geleceğini anlamayacak kadar ‘aptal…’ Yani ‘pamuk eller muhtarların cebine’nin değişik versiyonu olduğunu!..
Karar alındı mı? Alındı… Hep birlikte mi? Hep birlikte… Bizim muhtarlar onayladı mı? Onayladı… Baskı var mı? Yok. Rızayla mı? Rızayla…
Ee İl Özel İdaresi’nde kaynak var mı? Yok… Maddi sıkıntı var mı? Var… Altın yumurtlayan tavuk gitti mi? Gitti… İl Genel Meclisi Üyesi Fethi Dayan, ‘siz daha çok istersiniz ama yok işte’ dedi mi? Dedi…
Ee peki o zaman size kaynak gökten zembille mi inecek? Hayır… Ramazan ayı hürmetine mi böyle bir mucize bekliyorsunuz? Olabilir…
Ah be muhtarlar… yine tongaya bastınız ama bu sefer diliniz (h)epten bağlandı… Hayırlısı olsun…
Ben size baştan söyledim zaten… Bu sefer de fitreden sayın, aman moralinizi bozmayın… Sevap sevaptır… Ben şeytana uydum, siz uymayın!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder