14 Temmuz 2012 Cumartesi

KAYIP VEKİL BUGÜN KEŞAN’DA!..

AK Parti Edirne Milletvekili Dr. Mehmet Müezzinoğlu, olağanüstü bir afet, kaza, bela vs. olmazsa, bugün Keşan’da olacak… Ben Sayın Vekilimizin Keşan’a geldiği son tarihi 20 Mayıs olarak hatırlıyorum… Yine kendisiyle en son bu tarihte görüştüm, bir daha irtibata geçemedim… Birkaç kez telefonla ulaşmaya çalıştım ancak bunda da başarılı olamadım… Anlayacağınız Sayın Vekilimizin kelamı kıymetli, yüzü de çok değerli… Öyle çok konuşup, çok görünmüyor ortalıkta… Gerçi ben de sohbet için değil, bilgi almak için arıyorum kendisini… Neyse bugün alacağız kısmetse bilgileri… Keşan’a yapılacak yeni hastanenin kamu-özel ortaklığı ile hangi şartlarda yapılacağını soracağız… TOKİ, bir firmaya ihale edecek de hangi şartlarda ihale edeceğini öğreneceğiz… Bizim yeni hastanenin otoparkını, cafesini, eczanesini kimler ve kaç yıllığına işletecek? Keşanlılar yeni hastaneye gelen vatandaşların sadece araçlarından çıkan egzozdan mı yararlanacak! Dumanı bize kalacak da parsayı eller mi götürecek?..
Yine 2 yıl önce sözü verilen, yer tahsisi yapılan, üstüne projesi çizilen Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğü binasına ne olduğunu sorgulayacağız… Verilen sözler ne çabuk unutuldu… Rehabilitasyon Merkezi sözü nereye kaçtı?.. Hani tarım lisesi açılacaktı… Ankara ziyaretinde verilen sözlerden kaçı gerçekleşti?.. Yoksa o zaman sözü dönemin milletvekili Necdet Budak aldı da ayağı kaydırılınca sözler de mi unutuldu…
Vallahi siz unutursunuz da Keşanlılar kolay kolay unutmaz… Isıtıp ısıtıp koyar önünüze… Hani pişirilip pişirilip önümüze konulan sözler gibi…
Sayın Vekilimiz bugün Keşan’da olduğuna göre, bu sözlere de bir açıklama getirir herhalde…
Eğer Keşan’a gelecek olan İktidar Partisi Sayın Vekilimizi hatırlamakta güçlük çekenler olursa da… 1,75 boylarında, normal kiloda, siyah saçlı, siyah bıyıklı olduğunu hatırlatalım ki, karıştırıp, sarılmayın başkasına!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder