30 Temmuz 2012 Pazartesi

DEVLET SAĞA, YEREL YÖNETİM SOLA KOŞTU!..

‘Deprem olsa vay idarecilerin haline!’ diyerek başlamak istiyorum bugünkü köşe yazıma… Çünkü idarecileri biraz zor toplayacağız bir araya… Hükümet Konağı yıkılmazsa problem yok da… Yıkılırsa ‘kriz masası’nda sıkıntı büyük olacak bu durumda…
Keşan Kaymakamı Ahmet Narinoğlu dün yaptığı açıklamada, olası bir depremde ve Hükümet Konağı’nın yıkılması durumunda kriz masasının Keşan Belediyesinin İtfaiye Biriminin bahçesinde bulunan tek katlı binada toplanacağını söylemiş… Daha önce de bu yönde açıklamada bulunmuştu Sayın Kaymakamımız… Ancak Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamasında, olası bir deprem ve Hükümet Konağı’nın yıkılması durumunda, ikinci kriz merkezi yerinin Cumhuriyet Meydanı’nda bir alan olacağını söylemişti. Sayın Başkanımız, bu alana çadır kurulacağını belirtmiş ve bu beyanatı da basında yer almıştı…
Yani mülki amir başka diyor, yerel yönetim başka diyor… Ben de ‘Allah korusun da deprem yaşamayalım’ diyorum… Çünkü devletim bir tarafa, yerel yönetim bir tarafa gidecek… Onlar bir araya gelene kadar zaten taş üstünde taş kalmayacak… Altta kalanların da canı çıkacak…
Sayın idareciler… Şu kriz masası yerinde bir mutabakat sağlayın da bizler ne yapacağımızı ve yazacağımızı bilelim…
Allah korusun bir deprem olur ve Keşan’ımız da bundan etkilenirse, vallahi ulusal gündeme depremle değil, kriz masası yeriyle düşeriz haberiniz olsun…
Manşet başlığını da şimdiden vereyim de okuyun…
Keşan depremde bile siyaseti oynadı: “Devlet sağa, yerel yönetim sola koştu!..”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder