22 Şubat 2012 Çarşamba

İNSANA HİÇ DİYENLER, ÇİNEKOPA NE DER Kİ(!)...

Dün sohbette bulunduğum bir Hocam, bana sitem etti. ‘Kaç gazeteciye söyledim ama biriniz yazmadınız...’ diye serzenişte bulundu... ‘Bütün haberler önemli de benim söylediğim önemsiz mi geldi size?’ diye yakındı...
Hocam bundan birkaç ay önce kapı önü sigara molamda bana; çinekop balığının, avlanması yasak olduğu halde tezgâhlarda boy gösterdiğini, denetleme yapılmadığını, bu konuda hem Keşan Belediyesi hem de Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğü yetkililerine bilgi verdiğini ancak herkesin kulağının üstüne yattığını(!) belirtmişti... Konunun üstüne gidilmesi gerektiğini söyleyen Hocam, “Yarın lüfer balığı yiyemeyeceğiz, balık nesli tüketiliyor” diye de eklemişti...
Ancak ben Hocam’ın bu şikayetini not aldığım halde gözümden kaçırmışım... Ya da kaçırmayı uygun görmüşüm(!)...
Neden mi saygıdeğer Hocam... Balık Hali yapıldı ama hâlâ seyyar satıcılar tam köşe başında ve yaya geçidinin tam üzerinde konuşlanarak, satışlarına devam ediyorlar... Ne zaman tezgâh yanından geçsem de alışverişi en çok zabıtaların yaptığını görüyorum(!)... Şimdi söyleyin bana ben kimi kime yazayım, kimi kime şikayet edeyim sayın Hocam...
Biz siyaseti öyle bir yapıyoruz ki, nimetini görmeyen vatandaşım kalmıyor...
Çok yakında Keşan sokaklarında; “1 oya 7 santim çinekop”, “1 oya bir torba kömür”, “1 oya sevk parası”, “1 oya kul hakkı”, “1 oya yetim hakkı”, “1 oya kızanına iş”, “1 oya ne istersen var” diye bağırmaya başlayacaklar...
O nedenle Sayın Hocam, insana hiç diyenler, çinekopa ne der ki(!)... İster 7 santimetre olsun, ister 10 santimetre, isterse 15 santimetre... Yeter ki oylar bize gelsin, balıkların isterse sülalesi tükensin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder