13 Şubat 2012 Pazartesi

BAŞIMIZ SAĞOLSUN SAYIN MÜDÜRÜM(!)… ARZ EDERİM…

"BAŞIMIZ SAĞOLSUN SAYIN MÜDÜRÜM(!)… ARZ EDERİM…" başlıklı köşe yazımın tam metnini yarınki (14 Şubat 2012) tarihli Önder Gazetesinde bulabilirsiniz...
Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde kalbur saman içinde, develer tellal iken, ben dedemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken; bizim Keşan’da yaralamalı bir trafik kazası meydana gelmiş…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Müdür: Yaralılar nasıl, ambulans geldi mi?
Polis memuru: Olumsuz efendim olumsuz(!)… Size cevap vermekten ne ambulansı çağırabildim, ne de yaralıyla ilgilenebildim… O nedenle ‘Başımız sağolsun’ efendim(!)… Arz ederim…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder