23 Şubat 2012 Perşembe

BİZ PARALI KOVALAKLARDANIZ(!)...

Çok kıymetli Hikmet Bulut Hocam, gazetemizin 21 Şubat 2012 Salı günkü sayısında, benim 15 Şubat 2012 tarihli “Keşan’a Kültürden Önce Para Girmiş” başlıklı köşe yazıma katılmadığını belirterek, “Ben de Devletimin O Memurunu Çözdüm” demiş...
Ve yaşadığı bir anıyı paylaşmış satırlarında... Yine satırlarının sonunda “Paralı, kültürsüz insanlar yakıştırmasını asla kabul etmeyiz.” demiş...
Ülkede özgürlük var Hocam(!)... Keşan’da da demokrasi(!)... İsteyen istediği gibi düşünmekte serbest... Ben öyle düşünürüm, siz böyle düşünürsünüz, memurumun bazıları sizin gibi, bazıları da benim gibi düşünür...
Ben de memurum gibi düşünenlerdenim... Hem memurumun anlattıkları, sizin bahsettiğiniz gibi bir Keşanlının atıp-tutmasından kaynaklanmıyor, aksine bire bir şahitlik ettiği yaşanmışlar...
Hocam hocam... Haklısınız bize önce kültür, sonra para girdi(!)... Ve o nedenle bizler:
- Sokak ortasına rastgele tükürüyoruz...
- Araçlarımızı kaldırıma dahi park ediyoruz...
- Yaya geçitlerimizin üzerinde günün neredeyse her saati araçlar var...
- Konteynerler boş ama etrafında her zaman çöp görmeniz olası...
- Araçlarımızda müzik sistemini son ses açarak, havamız olsun diye camı da aralayıp, cümle aleme dinletiyoruz...
- Trafiğe ve yayalara açık olan yollarımızı sandalyelerle süslüyor, cemiyet yaparak, göbek atıyoruz...
- Trafik biraz sıkışsa, korna sesinden kıyameti koparıyoruz...
- Aldığımız kıyafetlerin markasını gösteriyor, hatta fiyatını sergilemek için etiketini bile çıkarmayı unutuyoruz(!)...
- Bir ev bakmakta zorlanıyoruz ama her zaman yedekte misafirhanemiz mevcut(!)...
Sayın Hocam... Bunlar sadece bize ‘paradan önce kültür girdiğinin(!)’ bazı örnekleri... ‘Kovalak’lık bizim doğamızda var... O nedenle de biz ‘paralı kovalaklardanız(!)...’
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder