16 Şubat 2012 Perşembe

AŞKIMIZ ÇABUK BİTTİ(!)

     Keşan çevre yolunda, özellikle Kredi ve Yurtlar Kurumu’na ve Şehirler Arası Otobüs Terminali’ne yakın bir bölgede üst geçide ihtiyaç olduğu yıllarca dillendirildi. Karşıdan karşıya geçmek için kara yolunu kullanmak zorunda kalan kişilerin her an bir kaza yaşayabileceği belirtilerek, ‘Acilen üst geçide ihtiyaç var denildi.
Üst geçit yapıldığından bu yana da ne zaman o yolu kullansam üst geçitle göz göze gelip, ‘Aşkımız çabuk bitti(!)’ diye geçiririm içimden... Bu serzenişimin nedeni de, daha bir kez bile üzerinden geçen bir vatandaşıma rastlayamamış olmam, aksine üst geçidin tam altındaki yoldan ise mutlaka bir vatandaşın geçtiğine tanıklık etmemdir...
    Toplum olarak istemeyi biliyoruz, hatta istediklerimiz gerçekleştirilmediğinde yermekten, karalamaktan, şikayetten hiç kaçınmıyoruz ama elde ettiğimizde ise bizim için hiçbir önem arz etmiyor...
Bu arada Yenimuhacir ve Paşayiğit beldelerine yapılan üst geçitler ne alemde onu da bilmiyorum... Ancak çok sık olmamakla birlikte, o bölgeden geçtiğim zamanlarda da üst geçitlerin bana, benim üst geçitlere baktığımı görüyorum(!)...
Keşan’da önem arz eden ve ihtiyaç olan birçok şey varken; ilgili ve yetkililerin bundan böyle ‘Şıpsevdilerin(!)’ taleplerini dikkate almamalarını ve aklıselim insanlarla bir araya gelip değerlendirme yapmalarını öneriyorum... Yoksa bizim şıpsevdilerin aşkı çabuk bitiyor; paralar da çöpe gidiyor...
Ancak paraların çöpe değil, cebe girmesini istiyorsak da, dikelim oraya bir zabıta, keselim üst geçit varken alttan geçene ceza...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder