22 Ocak 2014 Çarşamba

BENİM ADAYIM YOK, BELEDİYEM VAR...


Keşan’ımızdaki aday adayları arasındaki gerilim hattına vatandaşım da girmiş!.. Birkaç gün üst üste yazdığım yerel seçim ve aday adaylarına yönelik köşe yazılarımın ardından, vatandaşım benim adıma ‘Neşe Hanım’ın adayı bu, Neşe Hanım’ın adayı şu’ diye hüküm kesmiş!.. Ancak ayvayı yemiş!..
Öncelikle Neşe Hanım kendi düşüncesini ya da kendi ile ilgili bir konuyu yazarsa, direkt üstüne basa basa söyler zaten... Ancak aldığı bilgi ve izlenimlerden hareketle yazarsa, onu da yazısının bir köşesinde ima eder... O nedenle bilmenizi isterim ki; aday adayları ve yerel seçime yönelik yazılarımı aldığım izlenimler üzerine köşeme döktüm... Eğer ‘benim adayımı’ da o kadar merak ediyorsanız, daha fazla sizleri de merakta bırakmayayım...
Neşe Hanım’ın yani bendenizin adayı; Keşan Belediyesi... Keşan Belediyesinin de Belediye Başkanlığı koltuğuna oturacak kişiden beklentilerime gelince... Hani nasıl bir misafirimiz Önder gazetesine geldiğinde, ben en fazla sohbet için 1-2 dakikamı ayırabiliyorsam, aynı şekilde tüm Belediye çalışanlarının da sohbet için en fazla bu kadar vakit ayırma şansı olmasını ve geriye kalan mesaisini dolu dolu çalışarak geçirmesini diliyorum... Hep şu taşladığım, eleştirdiğim zabıtalar var ya, bu zabıtalarımızın hepsinin ayrı ayrı konularda görevlendirilip, görevlerini yaparken de müdahale edilmemesini istiyorum... Zabıtalar etkisiz eleman kategorisinden çıkarılıp, bir yaptırım uygulamaya kalktığında, ‘falancaya seni şikayet ederim’ söyleminin çürütülmesini ve zabıtaların ciddiye alınmasının sağlanmasını bekliyorum... Belediyemizde çalışan tüm işçilerin; en alt kademesinden en üst kademesine kadar aynı anda emeğinin hakkını almasını ve mutlu hizmet vermesinin sağlanmasını diliyorum... Belediyemizin bir kurum olduğunun unutulmamasını ve hiçbir şekilde kişisel çıkarlara çanak tutulmamasını bekliyorum... Fuzuli masrafların (bir bardak çaydan, bir duble rakıya, tek bir karanfilden, çelenge kadar) <Devamı Önder gazetesinin yarınki (23 Ocak 2014) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder