16 Ocak 2014 Perşembe

NE DANAYMIŞ BEE!..


Yine hayal kırıklığına uğradık değil mi... Sonunda beklenen an geldi derken, MYK, Keşan’ın Belediye başkan adayını bir dahaki bahara attı!..

Dün köşe yazımın sonunda, istihareden uyanmak üzere olduğum bir anda havaya atılan madeni Türk Lirası’nda bahsetmiştim... Yere düşene kadar da bekleyemediğimi söylemiştim...

Evet, bir gece öncesi MYK’daki yüksek gerilimden(!) adayın belirlenmesi uzayınca, sabah oldu ve benim istihare sona erdi... Ancak MYK’dan sonuç çıkmayınca, kaldığım yerden istihareye devam ettim... Breh ne madeni liraymış bizimkisi! Yattım hâlâ havada uçuyor!.. Neyse ki sabah olmadan inişe geçti... İndi de bir şey mi oldu? Vallahi ne inat Trakyalılarız madeni paraya bile bulaştırmışız! A be para dik durdu!.. Ne yazı geldi ne de tura!.. Özcan’ın taraftarlarına dik duran madeni paranın ‘yazı’sı, ‘dershaneci çocuk’ diyenlere de turası döndü... Mıknatıs gibi çekeliyorlar ama yatmadı bir türlü bizim madeni para!..
Bu arada Keşan’daki Özcancılar, Yalıcılar, Kanışkancılar, Bezbaşçılar, Öztürkçüler heyecanlı bekleyişte... Ben ise ne Özcancı, ne Yalıcı, ne Kanışkancı, ne Bezbaşçı ne de Öztürkçüyüm... Hiç biri ile kan bağım olmadığı gibi, siyasi bağım da bulunmuyor...
Ancak, bir gazeteci olarak, Ankara’dan tarafıma sızan bilgiler ışığında heyecanlı bekleyişe bir nebze su serpeyim dedim... Hani bazı siyasiler, ‘biz işin içindeyiz, bizden iyi kimse bilemez’ diyorlar ya... Bunu da hemen şöyle bir bağlantı ile izah edeyim: 17 Aralık’taki rüşvet ve yolsuzluk operasyonunu kamuoyuna duyuran medya oldu... Eğer siyasilerin birbirleri ile diyalogları çok samimi olsa idi, polisten önce kendileri baskın yapardı!.. Sonra da çıkıp, ‘babamın oğlu olsa cezasını çekecek’ demezlerdi... Cezalarını kamuoyuna duyurulmadan verirlerdi... Demek ki, istihbaratçıların var bir bildiği ki, siyasiler yerine gazetecilere veriyorlar bilgileri!
Şimdi dönelim yine istihareye, kaldığımız yerden devam edelim gelişmelere... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (17 Ocak 2014) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder