17 Ocak 2014 Cuma

BASKIDAN HAYIR GELMEZ, ‘ŞER!’ GELİR BENCE...


Keşan’da siyaset kızışıyor... mu acaba?! Ne bileyim... Henüz ortada ‘aday’ olan tek kişi var. O da AK Parti’nin Belediye Başkan Adayı Mustafa Mercan... Keşanlıları kaçıncıya turladı bilmem... Neredeyse çalmadık kapı bırakmadı... Bir taraftan CHP Belediyeciliğinin beceriksizliğini anlatırken, diğer taraftan da Keşan’a katacaklarını ve hayata geçirmeyi planladığı projelerini anlatıyor...
Ancak CHP’ye sorarsanız, kayıpları yok... Onlar da kapıları çalıyor, onlar da yapacaklarını anlatıyor, onlar da sıkmadık el bırakmıyor ama küçük bir ayrıntıyı atlıyor: “Eğer aday gösterilirlerse!”
Hani ilkokuldayken öğretmenlerimiz bize sık sık sorarlardı: ‘Büyüyünce ne olacaksın?’ diye... Ben hep, ‘avukat’ olacağım derdim... İlkokuldan başlayıp, taa lise öğrenimimi tamamlayıp, üniversite sınavına girene kadarki tek idealimdi... Avukatlık üzerine de birçok hayalim vardı... Hep kendimi sanki mahkeme salonundaymış gibi hayal eder, bol bol provasını yapardım savunmalarımın... Aldığım bütün davaları da kazanıp, kimseye pabuç bırakmazdım!.. Kendimi bu kadar alıştırmış ve garanti görmüşken, bir ayrıntıyı hiç hesaba katmamıştım... O da, Hukuk Fakültesini kazanamayacağımı!.. İşte sınava girip o fakülteyi kazanamayınca da benim bütün hayal ve projeler düştü suya!.. Keşke önce fakülteyi kazanmak için daha çok çalışsaydım ve çok arzuladığım o okula girebilseydim, ondan sonra davalarımın provasını yapabilseydim... Netice itibarı ile benim kazanımların hepsi gitti çöpe!.. Şimdi CHP’nin aday adaylarında da aynı hikaye... Yapacaklar, edecekler, biçecekler, kesecekler, ölçecekler ama işte hep -cek-ler, -cak-lar... Ve bütün bu -cek-leri, -cak-ları da aday gösterilirlerse halledecekler!.. Fakat daha aday gösterilmeden MKY tarafından darbe yediler... 7 aydır süregelen macerada, yakında ocaklarına incir ağacı dikecekler! Para mı dayanır pul mu bu serüvene, yandaşlar yemekten şiştiler her gece! Hadi birinin yandaşları 1 ay içinde koştururken belki biraz eriyecekler ama diğerlerininkiler obez olup ölecekler!.. Breh MYK’dakiler, <Devamı Önder gazetesinin yarınki (18 Ocak 2014 Cumartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder