5 Ocak 2014 Pazar

YA ‘NOEL BABA’ YERİNE ‘NOEL ANA’ OLSAYMIŞ?!


Hatırlarsanız geçtiğimiz hafta içinde “En Güvenli Yer; Emniyet’in önüymüş!..” başlığı altında bir köşe yazısı yazmış ve Keşan Belediyesi tarafından yeni yıl kutlama programı çerçevesinde hazırlanan Noel Babamızın Cumhuriyet Meydanı’ndan çalınışını konu etmiştim...
Geçmiş yıllarda Noel Baba’nın şehrin değişik noktalarına konulduğunda kıyafetlerinin çalındığına, bu yıl güvenlik önlemleri çerçevesinde Keşan İlçe Emniyet Binası’nın hemen karşısında bulunan Cumhuriyet Meydanı’na konulduğunu ancak bu sefer de bırakın kıyafetlerini, Noel Baba’yı alıp götürdüklerini belirtmiştim!...
Bu yazımın üstüne bir vatandaşımla yaptığımız sohbette, ‘Noel Baba’yı götürmüşler, ya bir de Noel Ana olsaydı acep ne olacaktı?’ dedi... Vallahi hemşehrimiz cin gibi! Doğrusu bu benim aklıma hiç gelmemişti... Ancak hemşehrimiz söyledikten sonra hemen geliştirdim kendimce bir senaryo! Dedim kendi kendime, ‘Oturtayım Meydan’a bir Noel Ana...’ acaba ne olurdu sonunda... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (6 Ocak 2014) sayısında....>


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder