10 Ocak 2014 Cuma

‘HAYIR’ MI ‘ŞER’ Mİ?!


Vallahi bilemedim bu rüya ‘hayır’ mı yoksa ‘şer’ mi?! O nedenle de tüm okurlarımla paylaşıp, ‘hayır’ ise olmasını, ‘şer’ ise de öte gitmesini diledim!.. Bunu artık ben değil, sizler belirleyeceksiniz...
İstanbul’dayım ve altımda porse che cayenne jip... Son model arabadayım, aynı zamanda da türbanlıyım... Üzerimde en ünlü firmaların en pahalı giysileri... Saray gibi de bir evde oturuyorum... Rüya işte ne demeli... İşim de tam hayır işi!..
Hadi paylaşayım rüyamdaki işimi de fazla meraklandırmayım sizi...
Türkiye’mizde iktidarın verdiği destekle yüksek yüksek konutlar inşa etmeye başlamışım... Önce illerde başlayan konut inşaatlarım daha sonra ilçelerde ve beldelerde çığ gibi büyümeye başlamış... Bir yandan para kazanıyorum bir yandan da garip gurebayı uygun fiyatlarla, taksitle ev sahibi yapıyorum! <Devamı Önder gazetesinin yarınki (11 Ocak 2014 Cumartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder