19 Ocak 2014 Pazar

POLİTİKACI İLE FAHİŞENİN SOHBETİ!


Türk milleti olarak olağanüstü bir yaratıcılık gücüne sahibiz... Sosyal paylaşım sitelerinden biri olan Facebook’ta dolaşıyorum... Birden bir karikatür gözüme ilişti... Politikacı bir adamla fahişe bir kadın sohbet ediyor... Politikacı adam diyor ki; ‘30 yıllık siyaset hayatımda hiç rüşvet almadım’... Karşısındaki kadında politikacının söylediklerine o kadar inanmış ki(!) hemen karşılık veriyor; ‘Ben de 25 yıllık fahişeyim ama hâlâ bakireyim!’ diye...

Politikacı şaşırıyor bu cevap karşısında ve ‘Nasıl olur, karşınıza hep iktidarsız erkekler mi çıktı ki bakire kaldınız?’ diye soruyor... Fahişe kadın altta kalır mı, hemen yapıştırıyor cevabı: ‘Siz 30 yıllık siyasi hayatınıza benim gibi 5 kuruşsuz başlamışsınız ve bugün sayısız gayrimenkul sahibisiniz, paranızın da hesabını bilmiyorsunuz. Siz nasıl siyasi hayatınız da hep cömert, eli açık, karşılık beklemeyen müteahhit ve çeşitli firmalarla gönül birliği yaptıysanız ve rüşvet değil de öpücük aldıysanız(!), bana verilen öpücükler de iktidarsızların öpücükleri(!) idi. O nedenle de ben hâlâ bakireyim, siz de sütten çıkmış ak kaşık!’
Ne kadar güzel sohbet ediyor politikacı ile fahişe kadın değil mi? Vallah benim bile inanasım geldi! 30 Mart 2014 yerel seçimlerine az bir süre kala, böyle bir örnekleme yapmak istedim siyasilere...
Keşan’ımızın görüntüsü ortada... Taş yığınına döndü son yıllarda... Koskoca apartmanlar dikiliyor ama neredeyse hiçbirinin otoparkı yok altında... Otopark için gereken bedeli yatır ama otopark değil de başka bir maksada geçir... ‘Sonra da Keşan’da otopark sorunu var’ deyip, çözüm olarak da boş alanları veya yeşil alan olarak değerlendirilmesi gereken yerleri, otoparka dönüştürmeye çalış...
Bugün Keşan’ın birçok mahallesinde yeni yeni binalar yapılıyor ve hepsinin etrafı araç yığını... İstediğiniz kadar otopark yapın ancak bu trafik sorununu ‘kuralına göre oynamadığınız’ sürece hep yaşatacaksınız, hep birlikte yaşayacağız... Yeni yapılan apartmanlarda, ‘projeyi şu çizerse geçiririm’ diyeceğinize, ‘otopark olmazsa inşaat izni yok’ deyin ve bu öpücüklere son verin... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (20 Ocak 2014 Pazartesi) sayısında...>

2 yorum:

  1. Apartman gibi konut yapılarında altında otopark olacak diye bir imar kuralı yoktur ve kimse bu konuda diretemez. Fakat müteahhitlik denen bir mesleğin var olduğu ülkemde; ne yazık ki konutlar sadece insanların başını sokacağı, maksimum metrekareye maksimum daire mantığı ile işlediği için, çözümünün olması da ancak düzgün işleyen bir mimari ve şehir bölge planlama konusunda ki uzmanların paraya değil mimari gereksinmelere dayanan çözümleri hayata geçirmeleri ile mümkündür. Çağlar Aycan

    YanıtlaSil
  2. Çağlar... Seni hemen Keşan'a alalım da baştan yarat şu Keşan'ı... Öpüyorum seni sevgili kuzenim...

    YanıtlaSil