10 Şubat 2014 Pazartesi

TRAKYA’YI B.K’LADILAR!..


CHP, Trakya’daki bazı il ve ilçelerde Belediye Başkan Adayını açıklama kararını 9 Şubat’a ertelemişti. Ne hikmetse Trakya’daki bazı yerler için ince eledi sık dokudu ve sonunda; boyadı!... Hem de ne boyamak!..
Çok şükür Türkiye haritası üzerinde ampul olmayan iki yerden biri Trakya idi, Genel Merkez sayesinde Trakya’nın da elektriği kesilip, ampule geçilmesine öncülük edildi...
Şimdi, siz kıymetli okuyucularım; kendinize nescafe mi yaparsınız, bir Türk kahvesi mi ateşe koyarsınız yoksa demli bir çay mı yudumlarsınız bilmem ama sabırla okuyun yazdıklarımı... Hatta CHP’lilerden; kalp rahatsızlığı olanlar kalp ilacını içsin, tansiyon hastaları tansiyon ilacını almadan okumayı denemesin, psikolojik sorunları olanlar da önce psikologdan onay alsın!.. Yoksa sorumluluk kabul etmem bilesiniz...
Ben, önceki gece Edirne geneline kına dağıttım ya, dün sabah erkenden de 100 kilo kına Genel Merkeze yolladım!.. Bayağı masraflı oldu benim için ama 31 Mart sabahı onlara çok lazım olacağı için bu külfete katlandım!..
Öncelikle İpsala’daki CHP’lileri kutlamak istiyorum... İpsala yıllardır hep yerinde sayan küçücük bir ilçe ama insanları yerinde saymamış, medeniyet ve demokrasiyi içlerine yerleştirmiş... Ancak hem Belediye Başkan Adayı hem de Belediye Meclisi adayları için sandık koydu, demokrasiyi konuşturdu... Kıskançlık oldu mu? Oldu... Ama kırgınlık, küskünlük... Olmadı... Başarılı olan kıskanılır ama küsülmez, kızılmaz... O anlamda İpsalalılar gerçek Cumhuriyet Halk Partiliye yakışan bir tutum içerisine girdi... Ola ki İpsala’da CHP kazanamasa bile demokrasinin kazandığı kesindir...
Şimdi gelelim Trakya’daki bazı il ve ilçelerin aday belirleme yöntemine... Bir kere Genel Merkez en başından beri yanlış yaptı... Eğer senin birden fazla adayın varsa; sandığı koyup demokrasiyi çalıştıracaktın ve partililerini parçalamayacaktın... Ama bunu yapamadı ve AK Parti’nin ekmeğini kaymakladı, yağladı, balladı ve Trakya’yı yabana attı... Hem de ne atıştı... 9 Şubat’ta ard arda attığı bombalarla katliam yarattı...
CHP Genel Başkanı Sayın Kılıçdaroğlu, MYK ve PM üyeleri... 31 Mart sabahı sakın kınalanmayı ihmal etmeyin... Özellikle 100 kilo gönderdim ki, rahat rahat yetsin, sıkıntı çekmeyin ve görünecek hiçbir yeriniz kalmasın ki, tanınmayın!
Nerden başlayayım ki, şaşırdım... Kırklareli mi Edirne mi Keşan mı? Bu arada Sağlık Bakanı Sayın Müezzinoğlu size de iki çift sözüm olacak, sakın alınmayın...
Öncelikle Kırklareli ve Edirne için yorumum... Kırklareli’nde 4 aday adayınız, Edirne’de 7 aday adayınız vardı... Sandık koyamadığınız bir yana, içlerinden biri için bile tercihte bulunamayıp, milletvekillerini aday gösterdiniz... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (11 Şubat 2014 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder