24 Şubat 2014 Pazartesi

KIZANLAR GELECEĞE ‘HAP’LA BAKIYOR!


Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü “Kızanlar Geleceğe Umutla Bakıyor” projesi hazırlamış, Emniyet Genel Müdürlüğü de projeyi onaylamış... Keşke onay vermeden önce bir de bana sorsaydılar... O zaman emniyetin proje hazırlamaktan öte, önce asli görevlerini yerine getirmesi tavsiyesinde bulunurdum kendilerine... Suçu aza indirmek, suça meyil verecek durumların ortadan kaldırılmasından ziyade, var olan suçun önlenmesini isterdim önce...
Anneler, babalar, ablalar, ağabeyler, amcalar, teyzeler, halalar, dayılar, dedeler, anneanneler ve babaanneler... Hepinize birden sesleniyorum: Çocuklarınızı; Keşan’dan, Keşan’da yaşamaktan uzak tutun... Eğer bu imkanınız yok ise de çok sıkı takibe alın... Çünkü emniyetin bir halt yiyeceği yok... Bunu çok samimi söylüyorum... İster kızsınlar, ister kırılsınlar, ister bağırsınlar... Keşan’da uyuşturucu kullanım oranı her geçen gün artıyor... Artmakla beraber, ele geçirilmesi de hiç zor olmuyor... Çocuğunuzun canı ‘hap’ içmek mi istedi, hiç sorun yok, 10 dakika içinde midesinde!.. Nerden mi temin ediyor? Her yerden... Adres ve noktalar belli... ‘yok’ diye bir şey de yok... Her daim hazır o haplar... Canı sıkılan, morali bozulan, sevgilisinden ayrılan, ailesi tarafından azarlanan, öğretmenine kızan, değişiklik isteyen, atraksiyon arayanların elinin altında... ‘gel hap gel, benden güzel var mı seni içen!’ diyorsunuz ve midenize indiriyorsunuz... ‘Benim çocuğum içmez’, ‘bizim aile yapımıza ters’, ‘katiyen benim çocuğumun böyle bir alışkanlığı olamaz’, ‘olsa kesinlikle anlardım’ gibi yaklaşımlarla çocuklarınızı boşlamayın... Çocuğunuza en mükemmel hayatı sunmuş olabilirsiniz, en iyisini yedirip, en güzelini giydirebilirsiniz, aile şefkati veriyor olabilirsiniz, arkadaş çevresinin çok mükemmel olduğunu düşünebilirsiniz, hiçbir şeyden mahrum etmediğinizi zannedebilirsiniz... Ama sakın ‘hap’ kullanma ihtimalini göz ardı etmeyin...
Emniyet mensupları; şimdi de size sesleniyorum: Proje hazırlamaktan önce, bakın bir çevrenize... Paşayiğit Caddesi’nden dalın içeriye, İki Minareli Çarşı Camisi’nin arka sokaklarına, kafelere, barlara, yolda gezen torbacılara... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (25 Şubat 2014 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder