30 Haziran 2012 Cumartesi

VERDİK COŞKUYU, YAMADINIZ YOLLARI!..

Hatırlarsanız gazetemizin 18 Haziran 2012 Pazartesi günkü sayısında “22 Plakalı Araçlar Köçek Olmuş” başlıklı bir köşe yazısı yazmış, Keşan’da yollardaki çukurlara dikkat çekmiştim...
Bu köşe yazımın hemen akabinde, zaten Keşan Belediyesinin de programında yer alan yollardaki asfaltlama çalışmaları başladı… Yani benim yazının zamanlaması iyi oldu sadece…
Ancak dün, özellikle vurguladığım toplu konut alanındaki çukurlara yama yapmaya giden ekip, bana mesaj göndermiş!.. ‘Neşe Hanım yollar çukur diye yazdı ama yaparken de gelip fotoğraflasın da yapıldı diye yazsın’ demiş…
Aslında gidip fotoğraflayacaktım ama program yoğunluğundan dolayı kaçırdım… Akşam saatlerinde bir tur attım ve gerçekten çukurların yamandığını gözlerimle gördüm… Emeklerinize sağlık, desenize ‘verdik coşkuyu, yamadınız yolları!..”
Ancak bir şey beni korkutmuyor da değil… Sayın Kaymakamımıza da coşkuyu verip, asansörü yaptırdık ama uzun süre hasret kaldığımız asansöre binip, arıza yapınca ve içinde kalınca ‘yaşlı mısınız, engelli misiniz?’ diye çıkıştı...
Şimdi ben o yoldan geçerken, ola ki bir çukura rastlayıp size de ‘iyi yamayamamışsınız’ dersem, bana karşılığında ‘sana bu ehliyeti vereni de… seni trafiğe salanı da… bilmem kaç kilometrelik 5 metre genişliğindeki yolda bula bula bir çukuru mu buldun!’ demezsiniz inşallah…

1 yorum:

  1. Yazılarını ÖNDER'de beğeniyle okuyorum. Yerel gazeteciliğin gereklerini yerine getiren cesur yürekleri bu vesileyle bir kez daha ve içtenlikle kutluyorum, başarılarının devamını diliyorum. A.AK

    YanıtlaSil