5 Haziran 2012 Salı

AZRAİL BİLE RÜŞVET İSTEDİ!..

Yıl: 2011… Tarih: 6 Haziran Pazartesi… Yani geçen yıl bugün… Mesai arkadaşım Neslihan Koç ile birlikte habere gitmek üzere çıktığımız İpsala’nın Koyuntepe yolculuğunda, aracımız 2 takla atmış ve bu kaza sonucu aracımız pert olduğu halde, biz yara almadan kurtulmuştuk.

Kazanın şokunu henüz atatmadan aynı hafta içerisinde 9 Haziran 2011 Perşembe gününü 10 Haziran Cuma gününe bağlayan gece saat 02.00 sıralarında da evimin içinden yıldırım geçmiş ve elektrik prizinden çıkan alevin ardından odamın 3-4 metre ilerisideki ağaca düşmüştü…

Anlayacağınız Azrail beni 1 hafta içinde 2 kere yoklamış, ancak başarılı olamamıştı… Çünkü Azrail’le yıllar öncesine dayanan bir anlaşmamız vardı… Belki ‘yuttururum’ dedi ama bende de öyle kolay kolay yutacak göz yoktu!..

Aksine anlaşmasına uymayıp, beni 2 yıl öncesi yoklama yaptığı için dün oturup, anlaşmayı tazeledim!.. Türkiye’nin karanlığa gittiğini ve benim gibi aydın insanlara ihtiyaç olduğunu söyledim… Benim vade 2013 Haziran’da doluyor ama gel şunu ‘5 yıl senden 5 yıl benden 2023’e çıkaralım’ dedim… Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin kuruluşunun 100. yılını görmek istediğimi belirttim…

Bre gidinin Azrail’i benden ‘rüşvet’ istedi… ‘Vadeyi uzatırım ama İstanbul’a yapılacak 3. Boğaz Köprüsü’nün yakınındaki araziden 5 dönüm yer vereceksin’ dedi… ‘A be ben çulsuz bir gazeteciyim… Ne arar bende hem de 3. Boğaz Köprüsü’nün yanında arazi’ desem de… Azrail, Nuh dedi Peygamber demedi… ‘Sen hele veriyorum de, gerisine karışma’ diye ekledi… Ben de verdim gitti…

Azrail giderken kulağıma; ‘O 5 dönüm araziyi, Türkiye Cumhuriyeti Devletini yıkmaya çalışanlara tapulayacağım… Bundan sonra 29 Ekimler, 23 Nisanlar, 19 Mayıslar 3. Boğaz Köprüsü’nde kutlanacak… Türkiye Cumhuriyeti’ni yıkmaya çalışanlar bu coşku ve heyecanı kabirleri sızlaya sızlaya izleyecek’ diye fısıldadı… Ben de Azrail’e ‘feda olsun sana böyle rüşvet, 5 dönüm az, 10 dönüm veriyorum’ diye bağırdım…

Her şeyin Azrail’le yaptığım anlaşma gibi olması dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder