18 Haziran 2012 Pazartesi

22 PLAKALI ARAÇLAR KÖÇEK OLMUŞ!..

Trakyalı ve Keşan denilince akla ilk gelen Roman vatandaşlar ve kendilerine özgü oyunlarıdır… Kendilerine özgü derken; hani o ayaklarını sekerek öyle bir kıvırtırlar ki, çoğu kişi ne kadar aynı hareketi yapmayı denese de Roman vatandaşlarım kadar başarılı olamaz… Ayak sektirerek oynama ve Roman vatandaşı özleşmiştir adeta…
Tabii ki köşe yazımın esas konusu Roman vatandaşım ve oyun stili değil… Uzun süredir vatandaşımın şikayetçi olduğu, Keşan’ın cadde ve sokaklarındaki çukurlar… Yaklaşık 1 haftadır, cadde ve sokaklarda, vatandaşımın da yönlendirmesiyle ne kadar çukur gördüysem görüntüledim… Hatta bugünkü gazetemizde de vatandaşımın şikayetine yer verdik… Hazır haberi çıkmışken, ben de köşemde konu etmek istedim, birbiriyle bütünleşmesi açısından…
Bundan 3 gece önce… İsmail Saraç Caddesi’nde neredeyse park etmiş araç yok… Belki 2 tane var ama yok denecek kadar az sayılır… Hükümet Konağı önünden İsmail Saraç Caddesi’ne seyir halindeyim… 2. viteste gidiyor, aynı zamanda sakin sakin etrafı gözlemliyorum… Önümde aynı sakinlikte seyir halinde olan bir araç daha var… Birden ne göreyim, araç oradan oraya kıvrılıyor… 155 Polis İmdat Hattı’na haber verip, ‘alkollü sürücü her an tehlike saçabilir’ ihbarı yapmayı düşünüyordum ki, kıvırma yaptığı yerlerde çukurların olduğunu fark ettim… Buna rağmen aracı bir süre takip ettim… Çukur yokken düz, ancak çukur olduğu yerde kıvırmalar devam etti… Şeytan yine aklımı çeldi ve vatandaşımın daha önce bilgi verdiği tüm çukur olan cadde ve sokaklara gidip, aracımı park ederek, geçen araçları gözlemledim… Muhteşemdi!.. Hani hep insanları seyrederiz kıvırtırken, oynarken, göbek atarken… Ama ben bu sefer araçların kıvırtmasını, göbek atmasını, hoplamasını seyrettim…
Kendi kendime iç geçirdim daha sonra… Bizim yolların çukurlarının kapanacağından ümidi kesen araç sürücüleri, çareyi araçlarına kıvırtmayı öğretmekte bulmuş…
Demokraside çareler tükenmemiş ve 22 plakalı araçlar köçek olmuş!..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder