4 Haziran 2012 Pazartesi

BEN UYANDIM, TÜM TÜRKİYE’NİN DE UYANMASI DİLEĞİYLE…

Bu sefer köşe yazımın konusu: Neşe TOSUN yani ben…
Daha önce birkaç köşe yazımda AK Parti üyesi olduğumu belirtmiştim hatırlarsanız. Ancak üyeliğime, AK Parti Keşan İlçe Başkanlığına yazdığım 2 Haziran 2012 tarihli istifa dilekçesiyle son verdim.
Meşhurdur bilirsiniz, bizim meslekte olup da herhangi bir siyasi partiye kaydı olanlar, genelde basın yoluyla yaptıkları istifa duyurularında, ‘mesleğimde tarafsızlık ilkesi nedeniyle’ veya ‘taraf olmayı ortadan kaldırmak ve mesleğime zarar verdiği düşüncesiyle’ gibi ifadeler kullanırlar... Ancak benim için bu ve benzer ifadelerin hiçbiri geçerli değil… AK Parti üyesi olduğum zamanlar da dahil olmak üzere, gözlemlediğim tüm yanlış ve hatalarını bütün açık yürekliliğimle kamuoyuyla paylaştım… ‘AK Parti’liyim’ deyip de, hiçbir zaman AK Parti’yi kayırmadım…
O nedenle de istifa etme lüzumunu; mesleğime zarar verdiği ya da tarafsızlığımı engellediği düşüncesi ile görmedim…
İstifa etmemin tek ve gerçek nedeni; ülkeme yapılmak istenenleri gözlemlememdir…
Eğer ülkem bölünmek isteniyorsa, eğer Türkiye Cumhuriyeti Devleti yok edilmeye çalışılıyorsa, eğer milli değerlerimiz her geçen gün koyulan engellerle bitirilmeye gayret ediliyorsa, ben; Türk vatandaşı, Atatürkçü ve Müslüman biri olarak bu siyasi partinin mensubu olamam, aksine karşısında dururum… Her Türk vatandaşının yapması gereken gibi…
İstifamın özeti de yukarıda belirttiğim üzere mesleğime bir engel veya aksi bir durum ortaya koymasından veya benim kalemimi engellemesinden değil; sadece ve sadece geç de olsa uyanmamdan(!) dolayıdır…
Şunu da belirtmek isterim ki; Keşan’da doğan ve büyüyen, Keşan’ın ve Trakya’nın kültürüyle yoğrulmuş bir insan; AK Parti’li de olsa, memleketine zarar verecek noktada hareket etmez, milli değerlerini satmaz… Bunu da ifade etmemin sebebi, Keşanlı AK Parti’lilerden korkmamanız içindir… Yakındır onların da uykudan uyanması benim gibi…
O nedenle bırakın Keşan ve Edirne’de mücadeleyi, Türkiye genelinde nasıl karşı dururuz bunu düşünmeli…
Bırakın evlatlarınız işsiz kalsın, bir kışı soğukta geçirin kömüre muhtaç olmadan, kuru ekmek yiyin gıda yardımı almadan, ‘vatan için canımız sağ olsun’ deyip, yeşil karta muhtaç olmadan… Elbet Allah bir kapı açar evladınıza iş için; elbet bir komşunuz size destek verir soğukta kalmamanız ve bir tas çorba getirir aç kalmamanız için; elbet bir doktorumuzun kapısını çalsanız paranız olmasa da derman bulur hastalığınıza… Yeter ki kararlı olun ve ‘mücadele edeceğim’ deyin…
2014 yerel seçimlerinde; demokrasi, laiklik, hak, eşitlik, bağımsızlık ve özgürlükten yana bir iktidara kavuşmak; 29 Ekimleri, 23 Nisanları, 19 Mayısları yeniden çocuklarımızla, gençlerimizle, tüm halkımızla stadyumlarda, alanlarda büyük bir coşku ve heyecanla kutlamak dileğiyle… Uyan Türkiye geç olmadan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder