28 Haziran 2012 Perşembe

VEKİLİ MERAK EDEN YOK MU?

İktidar Partisi Milletvekili Dr. Mehmet Müezzinoğlu… Aynı zamanda vizyon kent Edirne’mizin de milletvekili Sayın Müezzinoğlu… Ha bugün ha yarın bir ses çıkar, bir ıslık çalar, bir mesaj gönderir diye bekledim durdum… Ancak ses seda çıkmadı… Keşan’ın İktidar Partisi yetkilisinden bir açıklama gelir diye bekledim ama o da olmadı… Gerçi o şimdilerde, Halk Ekmek’le haşır neşir… Bir atıyor, iki tutuyor!.. Öyle vekil mekil düşünecek hali olmadığı da görülüyor…
Ben de bir iki aradım, ‘tık’ yok… Birkaç İktidar Partisi mensubuna sordum, yüzlerindeki ifadeyi görünce de sorduğuma pişman oldum!..
Hadi önceden Sayın Vekilimiz toplantı halinde olsa da Özel Kalemi Tarkan Bey cevap verir, birkaç gün sonra da olsa geri dönerdi… Şimdilerde o da iletişimi kesti…
Anlayacağınız 4 olan ve daha sonra nüfus sayımına göre 3’e düşen milletvekili sayımız, şimdilerde 2’ye indi!..
Neden mi? Hani bir şarkı vardır; ‘bana yar olmayan sevgiliyi neyleyim’ diye… Bizim vekil de bu hesap… Edirne’nin vekili ama öyle ‘yeter ki gel bana senede bir gün’le olmuyor… Bizimkiler o şarkıyı ancak kadehlerindeki rakıyı midelerine indirirken dinliyor…
Böyle, vekiller senede bir gün gelir, telefonlara cevap vermez, izini de kaybettirirse… Ben de gelecek seçimden önce bir şarkı besteler ve şöyle derim: “Yar saçların lüle lüle, İktidar Vekili sana güle güle!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder