2 Mart 2012 Cuma

TAKTİĞİ SİYASİLERDEN ALDIM(!)...

Gazetemizin dünkü sayısında yer alan “KOCASI TARAFINDAN BİR ERKEKLE ALDATILAN KADIN...” başlıklı köşe yazım gündeme bomba gibi düşmüş... Vallahi bunu ben değil, başkaları söyledi... Yolda rastladığım 5 kişiden 3’ü ‘kim bu adam’ derken, 5 kişiden 4’ü de ‘Keşan’da mı?’ diye sordu... Bu 10 kişiden 8’i de erkekti...
‘Kim bu adam’ kısmını anladım, ‘meraktır’ dedim ama ‘Keşan’da mı?’ diye soranlara da ‘Hayrola ihtiyaç mı var?’ şeklinde espride bulundum...
Gerek kamu kurumlarında, gerek esnaf kesiminde sabahın erken saatlerinde ‘Kim ve nereden bu adam?’ merakı ve gündemi tutması beni sadece bir yönden memnun etti...
Kamu kurumlarındaki memurum ve işçim gününe ‘amirimden bugün ne fırça yiyeceğim’ düşüncesini atarak başlarken; esnafım da ‘bugün işler kesat mı gidecek, ödeme var mı, müşteri gelecek mi?’ düşüncesini kafasından sildi ve ‘Kim bu adam?’ merakına yöneldi... Anlayacağınız ben, siyasilerimizden aldığım taktikle, gündemi bir anda değiştirip, ekonomik krizi çöpe attım... Keşan’daki memurum, işçim ve esnafımın kafasındaki kötü düşünceleri buharlaştırıp, ‘Kim bu adam’a yönlendirdim...
Bu arada merakın ötesinde, konuya ciddiyetle yaklaşılıp, eğilinmesi gerektiğini söyleyenler ve tespitlerime katıldıklarını belirtenleri de yabana atmamalıyım...
Ancak bu ‘Kim ve nereden?’ diye soranlara da cevabım; bugüne kadar hayatını normal cinsel dürtülerle devam ettirip, çoluk çocuğa karışıp, 45’inden sonra parayı da bularak sırf ‘hayatına renk katmak’ adına bu tür davranışları sergileyenlere ‘özel hayattır ve özgürdür’ düşüncesi ile yaklaşılmayıp, önlem alınmasıdır.
Bende taktik çok(!)... Siyasiler sağ olsun, hepsini öğrettiler bize... Yeni bir konuyla gündemi yine değiştirir; memurumuzu, işçimizi ve esnafımızı günübirlik de olsa oyalar, rahatlatırım... Nasılsa Keşan’ımızda kahraman da çok, figüran da... Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder