20 Mart 2012 Salı

STRATEJİDE SON ZİL ÇALDI...


Keşan Kaymakamlığı tarafından yürütülen Keşan’ın Stratejik Gelişim Planı çalışması tamamlandı ve önceki gün düzenlenen toplantıyla son zil çalındı... Bu son zilin de bundan böyle strateji ile ilgili toplantı düzenlenmeyeceği ve yazılıma, yani kitaplaşmaya geçileceği anlamına geldiği söylendi...
Ve Sayın Kaymakamımız, yaklaşık bir yıl süren çalışma sonunda, kendisi de dahil çalışmayı takip eden ve tüm emek verenlerin 1 numara göz bozukluğu yaşadığını belirtti... Toplantının ortalarında ise çalışma yürütenlerde kilo artışı olduğundan bahsedip, kendisinin de 6 kilo aldığını ifade etti...
Sayın Kaymakamımın bu sözü üzerine toplantıdan kalkıp, doğru göz doktoruna gittim... Acaba benim gözler bu süre zarfında kaç numara bozuldu diye merak ettim...
Sayın Kaymakamım... yapılan muayenede benim de bu stratejik toplantıların yapıldığı sürece 1,25 göz bozukluğu yaşadığım ortaya çıktı... Ve hepinizi sollamışım yine... Neticede siz anlattınız, biz yazdık PC başında... Göz muayenemden sonra bir de kantara binip, kilomu da kontrol ettim ‘acaba nerelere çıktı?’ diye... Felaket... Yazarken anlaşılan ‘devletimin amirine de memuruna da yazık’ diye o kadar stres yapmışım ki, 11 kilo almışım bu süre zarfında ben de(!)...
Neyse ki artık stres bitti... Keşan’ın Stratejik Gelişim Planı tamamlandı... Yine Sayın Kaymakamımız, kendisinin olası görev yeri değişikliği yaşaması durumunda planı garantiye almak adına, bir şemayla bundan sonraki gelişmeyi de anlattı katılımcılara...
Ah be Sayın Kaymakamım, ola ki bir tayin durumunuz söz konusu olursa, bir bardak soğuk su içilir ya da 2 duble rakı atılır stratejik planın üstüne... ‘Az mı uğraştırdın bizi strateji(!)’ diye de kadeh tokuşturulur, bizim memlekette...
Bundan daha fazlasını bekleyip ruh sağlığınızı da bozmayın boş yere... Keşan’daki görev sürenizin geriye kalan evresinde, başarılar dilerim size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder