22 Mart 2012 Perşembe

“MÜDÜR BEY BAKAR, BİZ YATAR”…


     Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğüne atanan Sayın Ahmet Yıldız, 31 Ocak 2012 tarihinde görevine başladı... Aynı gün basın mensuplarına yaptığı açıklamada, ‘1 hafta içinde esnaf, 2 ay içinde de halk rahatlayacak’ dedi...
     Sayın müdürümüzün görevindeki 1 haftalık sürenin dolmasının ardından “GÖKTEN YAĞACAK PARAYI GÖRMEK İÇİN SAATİMİ 05.00’E KURDUM(!)” başlıklı köşe yazımla esnafın rahatlaması yönündeki düşüncelerimi dile getirmiştim…
     Henüz, kıymetli müdürümüzün görev süresi 2 ayı doldurmadığı için halkla ilgili düşüncelerimi dile getiremeyeceğim ama 52 günlük süre zarfında yaptığım gözlemde çok saygıdeğer müdürümüz sayesinde birilerinin zaten var olan rahatının saltanata dönüştüğünü görmekteyim…
     Çok kıymetli müdürüm ve emniyet personelinin gösterdiği performans ve her yere yetişme azmi sonucu bizim yöneticiler; ‘nasılsa arkamızda müdürümüz var’, ‘nasılsa biz ilgilenmesek de müdür bey ilgilenecek’, ‘nasılsa müdür bey ona da yetişir’, ‘nasıl olsa müdür bey koşar’, ‘nasıl olsa müdür bey bakar’, ‘nasıl olsa müdür bey bu yanlışı ya da eksikliği fark eder’, ‘nasılsa arkamızda içinde çalışma azmi yoğun olan bir müdürümüz var’ diye diye… var olan rahatlarına saltanatı da eklediler… Sırtlarını müdür beye dayadılar… ‘Müdür Bey bakar, biz yatar(!)misali… sorumsuzluklarına sorumsuzluk eklemeyi de görevleri addettiler…
     Sayın müdürüm… bizimkiler sorumluluk almayı ne kadar sevmezlerse, sorumluluklarını da satmaya bayılıverirler… Bu kadar rahata alıştırırsanız bizimkileri, siz gittiğinizde iş yaptırmaya muhatap bulamaz bizim gibileri…
     Ancak… 2014 yerel seçiminde görevden istifa edip, Keşan’ı yönetmeye de aday olursanız… Bu performansla bütün oyları hangi partiden olursa olsun toplarsınız… Ekibinizi de yanınıza alırsanız şayet, Keşan’ı 1 yılda baştan yaratır, herkesi refaha ulaştırırsınız… Fakat, niyetiniz yoksa adaylığa… aman bizimkileri bu kadar alıştırmayın sefaya … Yoksa arkanızdan Keşan halkı çeker büyük cefa…


4 yorum:

  1. Ahmet YILDIZ müdürüm gerçekten hem çok akıllı hem de insan ilişkilerinde çok iyi bir insan. Görev yaptığı her yerde halkla iç içe olan müdürüm neden seçimlere girip başarı elde etmesin ki...

    YanıtlaSil
  2. Nasıl söylesem ki sadece başarılı güçlü bir kişilik değil Ahmet yıldız.benim şuana kadar gördüğüm en azimli insanlardan biri. bizim hem babamız oldu hem abimiz bana oğlu gibi değer verdi oğlundan ayırmadı beni.yağmurda soğukta sıcakta hep peşimizden koştu futbolcu olabilmemiz için biz futbolcu olamadık belki ama senin bize verdiğin değeri hiç unutmadık unutmayız Allah razı olsun senden Ahmet amca başarılarının devamını dilerim.Can yazgan

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Neşe,Adım Eyyüp Şanlıurfanın Viranşehir İlçesinde İkamet Etmekteyim.Eliimden Geldiğince Yerel Gazetemizde Haber ve Köşe Yazısı Yazmakta İdim.Sayın Müdürüm Ahmet YILDIZ, İlçemde Görev Yaptığı Süre İçerisinde Vatandaş ve Emniyet Arasında Tabiri Caiz İse Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Gibi Bir Sevgi Bağı Oluşturmuştur.Kendisi İle Uzun Süreli Çalıştım.Olaylar Karşısında İlk Yaptığı Şey BARIŞTIRMAKTIR.bU Düşünce ve Tavrı İlçemizde Büyük Bir Hayranlık Uyandırmıştır.Bir Emniyet Müdürü Değilde,Sorunlarımız Karşısında Bizlere Akıl Veren Bir (BABA) Olmuştur Her Zaman.Görevi İlçemizde Bitmesine Rağmen Her Zaman Bizleri Arayan ve Soran Bir İnsandır.Yılllar Boyunca Böylesine İyi Niyetli Bir Müdür İle Karşılaşmadım.Kendisinin Görev Nedeniyle İlçemizden Ayrılması Bizleri Derinden Üzmüştür.Keşan Halkına Bir Temennimi ve Aynı Zamanda Bir Kıskançlığımı Dile Getireyim.Lütfen Müdürümüzün Kıymetini Bilin.İnanın Bana Şu Anda Sizlere Görev İçin Orada Bulunmasından Dolayı Kıskanıyorum.Bizler Kendisini Çok Seviyoruz,Sevdik ve Sevmeye Devam Ediyoruz.İyiki Sizi Tanıdım Müdürüm.

    YanıtlaSil
  4. Ben enezde sahil kenarında oturmaktayım.Müdür bey her gün kendi özel aracıyla sahili gezer kontrol ederdi.Enez halkıyla iç içeydi,çok güler yüzlü çalışkan bir insandır.İnsanlara selam vermeden geçmezdi.Hiç böyle müdür görmedim.O gitti sahil kenarı Allaha emanet.Ne gelen var ne kontrol eden var.Öyle öksüz kaldık.Sağol müdür bey Allah senden razı olsun inşallah daha yüksek yerlere gel..

    YanıtlaSil