27 Mayıs 2013 Pazartesi

LİNÇ ETSELER, KİMSENİN RUHU DUYMAYACAK...

25 Mayıs 2013 Cumartesi günü, Keşan Çok Amaçlı Pazar Yeri Kompleksi inşaat alanında çıkan kavgada 3 kişi yaralandı. İnşaat alanında başlayan kavga, pazar yerinde de devam etti. Kavga başladığı andan itibaren şahit olan vatandaşlar, gazetecilere ulaşarak, ‘belki haberleri olmamıştır’ düşüncesiyle bilgi verdiler. Malumunuz Keşan her ne kadar 55 bin nüfuslu bir ilçe de olsa, birçok haber daha o gün içinde hatta yaşandığından kısa bir süre sonra kulaktan kulağa sağır sultana kadar duyurulur. Ancak detaylı bilgiler, ertesi gün yerel gazetelerden takip edilir. Gazetemize de bir şekilde kavga olayının bilgisi geldi ve bir arkadaşımız olay yerine giderken, ben de kavganın devam ettiği ikinci nokta olan pazar yerine gittim. Olay yerine 50 metre mesafede gördüğüm kalabalık nedeniyle makinemi hazırladım ve yaklaşık 20 metre mesafeden de fotoğraf almaya başladım. O esnada kalabalık bir grubu polis yatıştırmaya çalışıyordu. O anı görüntüleyebilmek adına, makinemden birkaç flaş patlattım. Ancak fotoğraf çektiğimi fark eden kalabalık içerisindeki gruptan birkaç kişi, önce ‘ne var neden çekiyorsun’ şeklinde sözlü tepki verdi ve hesap sormaya kalktı. Bu arada kavga bana doğru kaydı. Kalabalık grubun hepsi bir anda çektiğim fotoğraflar nedeniyle üzerime yürümeye başladı. <Devamı Önder gazetesinin yarınki (28 Mayıs 2013) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder