2 Mayıs 2013 Perşembe

EMNİYET, JANDARMA, AMBULANS, İTFAİYE HAYDİ BORSA’YA!


Keşan Ticaret Borsasının seçimi bugün gerçekleştirilecek... Günlerdir basında takip ettiniz, okudunuz, kanaat oluşturdunuz! Haliyle bende de bir kanaat oluştu...
Ama kendi kanaatime yer vermek yerine bu sefer değişiklik yapıp, bir Roman vatandaşımı konuşturdum...
Gittim ona sordum:
- ‘Borsa’nın geleceği nicedir, sence seçim sonucu ne olur’ dedim...
Ah keşke sormaz olaydım... Roman vatandaşım bile ‘illallah’ demiş kavgalardan, tartışmalardan bıkmış, usanmış...
‘Yaz Neşe kardeşim’ dedi... ‘Ben çığırıcam, sen yaz’ dedi ve başladı:
“Abe bunlar iyicene şaşırdılar, freni kaçırdılar... Ünceleri sevişmişler, şimdi açığa çıkarırlar... A be sevişirken iyiydi de doydunuz birbirinize diye ne dükersiniz açıklarınızı erkese...
Abe ne çok para varmış bu Borsa’da... Yimişler yimişler ala bitirememişler de undanmış bu parlama!.. <Devamı Önder gazetesinin yarınki (3 Mayıs Cuma) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder