9 Mayıs 2013 Perşembe

BİZİM CHOPPER’LER TÜRK CHOPPER’LARA YÜZ BASAR!


Ah be, bana ‘gösteriyi kaçırdın’ diyenlere şimdi ben anlatacağım kaçırdıklarını... Hem de Keşan dilinde, keyifle... Kaçırdıkları gösterileri onlara ifadelerimle canlandırma fırsatı vereceğim, neşeli bir gün geçirmelerine vesile olacağım...
    “Karayolu Trafik Güvenliği Haftası” etkinlikleri kapsamında Keşan’a gelen “Türk Chopper” motosiklet grubu, güvenli sürüş teknikleri hakkında önceki gün bilgilendirmede bulundu, Cumhuriyet ve Tekel meydanlarında sürüş yapıp, gösterilerini sundu... Çok keyifliymiş, keyifle izlenmiş ama ben kaçırmışım...
     Bana bu sürüşü kaçırdın diyenler ‘halt’ yesin... Ben her gece ne “Keşan Chopper” motosiklet grupları görüyorum bilir misiniz...
     Güvenliliği, yasallılığı konusunda bir şey diyemem ama gösteriler şaheser!
Bir motosiklette 4 kişi, hiçbirinde de kask yok... Yine bir Keşanlı choppercı, motosikletine takmış yüksek sesli performans egzozları, bağırttıra bağırttıra geziyor... Başka bir motosikletçi atmış arkasına manitasını, hem sürüyor hem de manitasını seviyor! <Devamı Önder gazetesinni yarınki (10 Mayıs 2013 Cuma) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder