17 Ocak 2012 Salı

VATANDAŞIN UMUDUYLA OYNAMAK İKTİDAR PARTİSİNE YAKIŞIR MI? (köşe yazımın tam metni)

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından Keşan’da yapımı sürdürülen 504 konut için başvuruların 30 Ocak 2012 Pazartesi günü alınmaya başlanacağı bilgisini, gazetemizin 10 Ocak 2012 tarihli sayısında açıklayarak, tüm Keşan halkına duyurduk...
Ve yine ben 11 Ocak 2012 tarihli sayımızda “AK PARTİ İLÇE TEŞKİLATINA BENDEN BİR GOLLL…” başlıklı köşe yazımda AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı’nın TOKİ konutlarına başvuru tarihini gazetemizden öğrendiğini ve heyecanla beklenen bir haberi kamuoyuna duyuramadığı için benden ‘Gol’ü yediğini belirtmiştim...
Ancak son 2 gündür vatandaşım hem telefonla bana ulaşarak, hem de gazetemize gelerek, AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı tarafından kendilerine başvuru tarihinin ‘net’ olmadığının söylendiğini belirtti... Yine bazı kişiler aracılığıyla kulağıma, parti yönetiminin, yedikleri golü hazmedemeyip, başvuru tarihini birkaç gün uzatmayı planladıkları fısıltıları geldi...
‘Amma golmüş bu be...’ dedim kendi kendime... Keşanlı vatandaşlarımın büyük bir özlemle beklediği ve AK Parti İlçe Teşkilatına prim yaptıracak haberi duyurmakta geciktikleri için, sadece gereksiz bir hırs uğruna başvuru tarihi ile oynamaya çalışıyorlar... Ev sahibi olma hayali kuran vatandaşımın beklediği başvuru tarihini geciktirme planıyla, heveslerini kursaklarında bırakacaklar... Kaybettikleri primi yeniden kazanmaya çalışacaklar ama bu sefer aldanacaklar...
AK Parti’nin yönetimindeki saygıdeğer insanlar; benden size tavsiye; vatandaşımın umuduyla oynamaktan vazgeçip, başvuracaklar arasında çekilecek kurada torbayı tüm vatandaşlarıma eşit açın... İsimlerin hepsi kuraya konulsun, şanslı olan vatandaşım ev sahibi olma hakkına kavuşsun... Olamayanlar için de bir güzellik yapıp; 2. etap hazırlıklarına başlayacağınız duyurulsun ve bir an önce de çalışmayı tamamlayıp, hayata geçirin...
Ve yine belirtmek isterim ki TOKİ konutlarının AK Parti hükümetinin yatırımı olduğunu sağır sultan bile biliyor... Duyurusunu atlamanız da sadece sizin iletişimdeki eksikliğiniz...
Bu arada söylemeden edemeyeceğim... Beni de İl Yönetimine şikâyet edip; haberi sizden önce patlattığım için serzenişte bulunmuşsunuz...
Mesleğimin gazetecilik olduğunu ve bilgi aldığım hiçbir haberi atlamayacağımı yeniden bilgilerinize arz ederim... Hem bu bilgiyi de bizzat takibim sonucu ilk ağızdan aldım... Ve aradığımda da sadece Keşan’da bir yerel gazetede basın mensubu olduğumu söyledim... Bunun harici tek bir kelime sarf etmedim...
Anlayacağınız, siz de ‘basın mensubuyum’ deseydiniz ve bilgi isteseydiniz, size de aynı bilgiyi vereceklerdi(!) Bu sadece sizin gevşekliğinizden kaynaklandı... Boşuna demedim geçen yazımda ‘kale de boştu’ diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder