13 Ocak 2012 Cuma

GÜZİN ABLA DEĞİLİM Kİ...

"GÜZİN ABLA DEĞİLİM Kİ..." başlıklı köşe yazımın tam metnini Önder Gazetesinin yarınki (14 Ocak 2012) tarihli sayısında bulabilirsiniz...


Bu sefer köşe yazımda bir değişiklik yapıp, toplumsal olayları değil, kişisel bir olayı yani kendi sıkıntımı dile getireceğim...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tabii ki tüm bunlara işimi çok seviyor olmam nedeniyle katlanıyorum ve zor da gelmiyor... Ancak kişisel sorunlarınıza çare ben değilim... Toplumsallık içeren her olaya seve seve yememden, içmemden vakit çalar, zaman ayırırım, elimden ne gelirse yaparım... Ancak boyacınız size kazık attıysa(!), ben boyacınızı kovalayamam... Tamirciniz tamirini iyi yapmadıysa(!), ona hesap soramam... Komşunuz üst katta halı silkiyor ve siz bundan rahatsız oluyorsanız(!), ben komşunuza kuralları öğretemem... Bunlar ikili ilişkiler ve aranızda çözeceğiniz konular... Eğer çözemiyorsanız da polis var, mahkeme var... Yaparsınız şikayetinizi, beklersiniz sonucunu...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Anlayacağınız ben Güzin Abla değil, her şeyden önce muhabirim... Beni anlayışla karşılayacağınızı umuyor ve saygılarımı sunuyorum...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder