31 Ocak 2012 Salı

BEN NEYMİŞİM BE... KAFALAR ADAMAKILLI KARIŞMIŞ(!) (köşe yazımın tam metni)

Dün AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı tarafından gazetemize ve diğer yerel gazetelere bir mail gönderildi... Maille ilgili detay bugünkü hangi gazetelerde yer alacak bilmiyorum çünkü etik olan; haber ve köşe yazısı hangi gazetede çıktıysa sadece o gazetede yer alması, diğerlerinin ise müdahil olmamasıdır... Ancak ilgili haber ve köşe yazısının muhatabı ben olduğum, ben de Önder gazetesinde muhabirlik yaptığım için dolayısı ile bizim gazetemizde yer alıyor... O nedenle de AK Parti İlçe Teşkilatından gelen açıklamanın detayını haber olarak gazetemizde okuyabilirsiniz...
Ben açıklamada sadece “Bu haber ve köşe yazılarının amaç ve hedefini biz anlamış olmadığımız gibi, vatandaşlarımızdan da kimsenin anlamadığını gördük. Ama kafalarının karışmasına sebep olduğunu tespit ettik.” ve “Hava şartlarını da göz önüne aldığımızda, duyuru ve talep toplama işleminin 1-2 ay sonra oluşabileceğini söyleyebiliriz.” bölümlerine takıldım...
Ve yine AK Parti İlçe Teşkilatı tarafından 27 Ocak 2012 tarihinde TOKİ Finans Daire Başkanlığı Şube Müdürü İnayet Ünal’dan konuyla ilgili bilgi alındığı belirtiliyor... Ne tesadüf(!) ki ben de aynı tarihte bilgi aldım ve ertesi gün de aldığım bilgiyi Keşan halkıyla paylaştım... İnayet Ünal Bey bana, (söyledikleri harfi harfine belgelidir) talep kabulünün teknik bir sıkıntı nedeniyle ertelendiğini ve 1-2 ay içinde açıklanacağını belirtmişti... Yani AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı tarafından TOKİ konutlarının başvuru tarihi konusunda yapılan açıklama ile benim verdiğim bilgi arasında hiçbir fark yok... AK Parti İlçe Teşkilatı bugüne kadar niye bekledi de benim TOKİ yetkililerini aradığım tarih olan 27 Ocak’ı seçti(!) o da ayrı bir muamma...
Kafaları karıştırma konusuna gelince... Orada işte duracaksınız... Bir kere değil iki kere düşüneceksiniz Sayın AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı yöneticileri...
Gazetemizde yer verdiğimiz bütün bilgiler ‘belgelidir’... Belgesiz bilgilere, değil 50 yıllık geçmişi olan bir gazete, hiçbir gazete yer vermez... Bugüne kadar sizin söylemediğiniz hangi bilgiye sizin adınızı kullanarak yer verdik sorarım size... Aksine söylediğiniz halde, sırf kafaları karıştırmamak adına(!) yer vermediklerimiz dahi olmuştur...
Bugüne kadar yazdığım köşe yazılarımın hepsinin amaç ve hedefi bellidir; o da bildiklerimi, gördüklerimi, düşüncelerimi paylaşmak... Köşe yazıları zaten kişilerin düşünceleri, yorumudur... Bunu iyi yaparım, kötü yaparım, o okuyucuların takdiri ama hiçbir yazım ‘kafa karıştırmak’ adına yazılmamıştır... İsterseniz yaparsınız bir anket, cesaretiniz varsa da çıkan sonucu paylaşırsınız kamuoyuyla...
Ve yine iktidar partisinin temsilcileri olarak ‘yerel gazetelerin birinde ve köşe yazısı da aynı kişiye ait olmak üzere’ diyeceğinize ‘Önder gazetesinde ve Neşe Tosun’a ait köşe yazılarında’ diyebilirdiniz... Hatta ‘Bu Neşe Tosun partimizin üyesidir’ diye de ekleyebilirdiniz...
Çünkü sizin ulaştığınız sağlam kaynaklara emin olun ki ben de aynı şekilde ancak sizden biraz daha hızlı ulaşıyorum... Sanıyorum bu nedenle de size göre ‘kafaları karıştırıyorum(!)’...
Atı alan Üsküdar’ı geçiyor; bizim AK Parti Keşan İlçe Yönetimi de yerinde sayıyor... Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder