27 Ocak 2012 Cuma

AK PARTİ İLÇE YÖNETİMİ VE MUHABİR ARASINDA TEKNİK BİR SIKINTI OLDU(!) (köşe yazımın tam metni)

    Gazetemizin bugünkü sayısında 1. sayfada sağ üst köşede yer alan “TOKİ konutlarına başvuru tarihi yine ertelendi” başlıklı haberin, Keşanlı hemşehrilerimi derinden üzdüğü düşüncesindeyim... Üzülmekte de çok haklılar... Çünkü TOKİ konutları Türkiye genelinde inşa edilmeye başladığından beri Keşan’da da yapılması  sabırsızlıkla beklendi ancak önceliğin Keşan’a verilmesi gerekirken çeşitli entrikalar dönerek ve siyaset alet edilerek Beyendik ve Yenimuhacir’e inşa edildi... 2011 Genel Seçimi öncesinde ise TOKİ’nin hem orta gelir grubu, hem de yoksul ve Roman vatandaşlara yönelik yaptığı konutların temeli Keşan’da da atıldı... Temeller atıldı, bloklar yükseldi ama başvuru zamanı ve şartları hakkında yapılan açıklamaların hiçbirinde tarih tutturulamadı... Yapılan açıklamaların çoğunda zaten kesin tarih verilmemekle birlikte ‘birkaç ay içinde’ ifadeleri yer aldı...
Ancak ben gazetemizin 10 Ocak 2012 tarihli sayısında “TOKİ konutları için başvurular 30 Ocak’ta alınmaya başlanacak” başlığı ile haberi manşetten vererek, tüm Keşan halkının heyecanlanmasına ve sevinmesine neden oldum... Çünkü artık bir tarih vardı ve kafasında çeşitli soru işaretleri bulunan vatandaşım bir nebze olsun rahatlamıştı... Bu bilgiyi de bana bizzat TOKİ’nin Finansman Daire Başkanlığı yetkilisi olan hanımefendi verdi... Ancak bu hanımefendi de dün yerinde yoktu(!)...
Bu haberin çıkmasından sonra ise gazetemizin 11 Ocak 2012 Çarşamba günkü sayısında “AK PARTİ İLÇE TEŞKİLATINA BENDEN BİR GOLLL…” başlıklı köşe yazısı yazmıştım... Ve AK Parti’ye kayıtlı olan ben... Haber ve köşe yazımın ardından şikayet edilmedik yer bırakılmadım... AK Parti İlçe Yönetimi beceriksizliğini ve gevşekliğini benim haber alma anlayışıma maletti... Hatta aldığım tüm duyumlarda ‘bana inat, köşe yazılarıma inat’ başvuru tarihinin değiştirileceği bilgileri de ulaştı... Bu bilgilerin bana ulaştırılması ile birlikte gazetemizin 18 Ocak 2012 Çarşamba günkü sayısında “VATANDAŞIN UMUDUYLA OYNAMAK İKTİDAR PARTİSİNE YAKIŞIR MI?” başlıklı köşe yazımda özetle; AK Parti Keşan İlçe Teşkilatının, yedikleri golü hazmedemeyip, başvuru tarihini birkaç gün uzatmayı planladıklarını, Keşanlı vatandaşlarımın büyük bir özlemle beklediği ve AK Parti İlçe Teşkilatına prim yaptıracak haberi duyurmakta geciktikleri için, sadece gereksiz bir hırs uğruna başvuru tarihi ile oynamaya çalıştıklarını, ev sahibi olma hayali kuran vatandaşımın beklediği başvuru tarihini geciktirme planıyla, heveslerini kursaklarında bırakacaklarını belirtmiştim...
Ve yine dün TOKİ Finansman Daire Başkanlığına bilgi almak üzere telefon ettiğimde, Şube Müdürü İnayet Ünal Bey tarafından, Keşan’da yapılacak 504 konutun başvuru tarihinin birkaç ay ertelendiği bildirildi. İnayet Bey, normalde başvuruların 30 Ocak 2012 Pazartesi günü alınmaya başlanacağını ancak vaziyet planında bir değişiklik olduğunu söyleyerek, teknik bir sıkıntı (bana göre, AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı ve muhabir arasında!) olduğunu kaydetti...
Kısacası, AK Parti Keşan İlçe Teşkilatı, vatandaşımın umuduyla oynamaktan vazgeçmedi... Ve partisine eksi yazdırdı...
Bu arada, Cumhuriyet Halk Partililerin, AK Parti İlçe Kongresinin iptal edilmesi ve ‘ileri demokrasi’ anlayışlarıyla alay etmelerine ise bir cevap dahi veremedi...
Vatandaşımı AK Parti İlçe Kongresinin ertelenmesi hiç etkilemez ve umurunda olmaz ama TOKİ konutlarının başvuru tarihinin ertelenmesi çok etkiler ve sizi sandığa gömer(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder