10 Mayıs 2015 Pazar

ALLAH RAZI OLSUN FİRST LADY’DEN!..


 7 Mayıs 2015 tarihinde yayımladığım ‘Mars-Ay-Keşan!’ başlıklı yazımı okuyan bir hemşehrimiz aradı bugün... Hatırlarsanız bu yazımda, Keşan’a giriş noktalarına değinmiş ve hangi istikametten girilirse girilsin bütün yolların bozuk olduğunu ve eli yüzü düzgün bir yol bulunmadığını vurgulamıştım... Ancak bugün arayan bir hemşehrimiz Destek Kıtaları Kavşağı’ndan girildiğinde yolun kaymak gibi olduğunu ve çukur, çamur, toz namına bir şey kalmadığını müjdeledi... ‘İnanmam’ dedim... Çünkü ben kendimi bildim bileli Destek Kıtaları Kavşağı’ndan şehir merkezine girmek istediğinizde, Ferat Ağa Köprüsü’nü geçtikten sonra taa ki Keşan Teknik ve Endüstri Meslek Lisesinin önüne kadar çukurlarla doluydu yol... Anafartalar Caddesi de farklı değil ama nispeten daha azdı Merkez Kent Konutları önündeki yoldan... İki araç yan yana geldi mi kaçacak yer bulamıyor, mutlaka iki araçtan biri çukura dalıyordu... Göz boyamak için yapılan yama çalışmalarında bile tıkanmamıştı bu çukurlar... Hâl böyle iken hemşehrimizin verdiği bu müjdeye inanasım gelmemişti doğal olarak... ‘Git bir daha bak, yanlışın vardır!’ dedim... Eni konu gitti bu hemşehrimiz ve sonra ikinci müjde için aradı beni... ‘Vallahi Neşe Hanım yol kaymak, hatta araçla giremedim yolu kapatmışlar, zift döküyorlar’ dedi... Teşekkür ettim ve hem emin olmak hem de bilgi almak için birkaç hemşehrimizi aradım o bölgede ikamet eden... Hepsi de doğruladı asfalt çalışması yapıldığını ve yolun kaymak gibi olduğunu... Hâlâ işin içinde bir bit yeniği olduğundan da kendimi alamıyorum bu arada!.. Bir hemşehrimizi daha arayıp, içimdeki şüpheden bahsettim... ‘Üstüne bastın, ayağını kaldır!’ dedi... ‘First Lady'ye Anneler Günü hediyesi!’ diye de espri yaptı... İşte o anda benim jeton da yerini buldu!.. ‘Breh’ dedim kendi kendime... Yıllardır bir çukurun dahi tıkanmadığı yol, -First Lady'nin villaları sayesinde- asfaltlanarak kaymak gibi oldu... Madem keramet -First Lady-de ise, söyleyelim First Lady'ye de Keşanımızın bütün girişlerine diksin apartmanları, yollarımız da yapılır hiç olmazsa bu bahaneyle!..
   Keşan’da inşaat yapacaksan First Lady'den geçeceksin, işinin olmasını istiyorsan First Lady ile iyi geçineceksin, yolunun kaymak gibi asfalt olmasını istiyorsan da First Lady'nin apartman dikmesini bekleyeceksin!.. Allah razı olsun First Lady'den!.. First Lady'de olmasa, Keşan’ın ve Keşanlının hali duman vallah!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder