15 Ağustos 2013 Perşembe

KERAMET KULDA DEĞİL NAKİTTE İMİŞ!


Hatırlarsanız Edirne Valimiz Sayın Hasan Duruer’in Edirne’ye atanmasının ardından Keşan’a gerçekleştirdiği ilk ziyaretinde, Mardin’e verdiği katkılar dile getirilmiş ve kendisinden övgüyle söz edilmişti... Hatta Sayın Valimiz Duruer’in Mardin’deki başarısı ifade edilirken, bölge için büyük bir şans ve mutluluk olduğu belirtilmişti... Çok daha ileri gidersem, Sayın Duruer Edirne Valisi oldu, Edirne’yi baştan yaratacak, ganimet aktaracak ve bölge çağ atlayacaktı!..
Ben de Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Toplantı Salonu’nda gerçekleşen ziyarette yapılan bu konuşmalar ve iltifatların ardından bekleyişe geçtim... Her sabah uyandığımda ‘acaba bölgemize ganimet yağmış mı’ diye pencereden baktım! Gel zaman git zaman bir gün elime Kalkınma Bakanlığının 2013 yılı yatırım programı geçti... O program elime geçtiğinde ise bütün hayallerim suya düştü! O gün bu gündür kaleme alacağım ama bir mucize olur diye bekledim, kaleme almayı erteledim... Ancak ümidi kesince, Edirneli hemşehrilerimi de bilgilendireyim dedim... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (16 Ağustos Cuma) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder