7 Ağustos 2013 Çarşamba

ENİŞTEM BENİ, BAYRAM OLDUĞU İÇİN SEVDİ!

Son zamanlarda toplumda yaşanılan olaylar ve gözlemlerim, doğrusu bende çelişki yaratmaya başlamıştı... Artık neredeyse, medeniyet dersleri almaya, kendimi biraz çağa uydurmaya çalışacaktım... Kızım da dahil olmak üzere birçok kişi tarafından yadırganıyor, çok geri kaldığım söyleniyordu! Erkeklerde uzun saç, kulakta küpe, düşük belli pantolon, bayanlarda aşırı dekolteden, toplum içinde gördüğüm tutum ve davranışları yadırgamam; ve buna karşılık da yadırganmam çelişki uyandırmıştı bende... ‘Arıza bende!’ deyip, enikonu düşünmeye başlamıştım ders almayı bile...
Derken... dün emniyet bülteninde okuduğum ‘şofben arızası’ ile ilgili bir gelişme, bütün bu düşüncemi sildi, arızanın bende değil, başkalarında olduğunu tescilledi!
Nedeni mi?
İşte nedeni:
Önce bültenin özeti:
Konu: Şofben arızası
İfadeyi veren: Eniştesi tarafından taciz edilen
İfade: “Eniştem yorganın altına girerek omuz ve basenlerime dokundu. Bacaklarımın arasına girmeye çalıştı, göğüslerimi okşadı. Buna karşı çıkıp, ikna yoluyla odadan çıkardım. Kendisini tahrik edici hiçbir şey yapmadım. Darp etmedi ve cinsel ilişkiye girmedik ancak cinsel tacizde bulunan eniştemden şikayetçiyim
Benim yorumum: Eniştem gecenin bir yarısı benim odama girme cesaretini gösterecek, bu kadarla da kalmayıp yatağıma girecek, bununla da yetinmeyip oramı buramı elleyecek!.. Sonra... ben eniştemi ikna edeceğim, ‘aman enişteciğim, canım enişteciğim, mübarek Ramazan’da günaha girmeyelim(!)’ diyeceğim ve sadece tacizde bulunmasına müsaade ederek, ilişkiye girmeden onu ikna edip, göndereceğim!..
Bizim memleketimizde, halk arasında buna ne derler bilir misiniz? ‘Sen bunu külâhıma anlat!’ tabiî ki...
Doğrusu çok merak ettim... Acaba enişteyi ikna ederken, ‘Ramazan’dan sonra görüşürüz enişteciğim!’ de dedin mi?! Hatta ‘Bayram’da çok misafir gelecek, evde ne kadar elektrikli alet varsa bozulacak, Bayram’dan sonra her akşam gelirsin, rahat rahat tamirini yaparsın!’ diye de ekledin mi?!
Hayret bir şey ya... Ölü uykusuna mı yattın Allah aşkına... Hadi kapıyı açtığında fark etmedin de yatağına girdiğinde niye hemen tepki vermedin? İlla, oranı buranı okşayana kadar bekledin! Demek ki, bu kadar ikna kabiliyetin kuvvetli... eğer canın isteseydi, daha tacize başlamadan önce ikna ederdin, ya da mahalleyi ayağa kaldırır enişteyi linç ettirirdin... Bunun aksini iddia etmişsin ancak ben yemedim! Yiyen olduysa da hakikaten ben kendimden şüphe edeceğim!..
Bu arada unutmadan şunu da söyleyeyim... Mübarek Ramazan ayında, bu ifadeyi hangi memura verdiysen ve eğer o memur oruçluysa, orucu da zedelenmiştir kesin!.. Gerisini siz düşünün, yorumunu kurun...
Sonuç: Ben de şikayetçiyim... Ahlakı bozuk olan insanlardan... Erkeğin acizliğinden, kadının cilvesinden yararlananlardan... Etrafına mavi boncuk saçıp, toplamaya çalışanlara kir atanlardan... Unutmayın; dişi it kuyruk sallamazsa, erkek köpek hırlamaz!..

 

 

1 yorum: