27 Ağustos 2013 Salı

DELİĞİ TUTTURAMAYAN B.K’UN SAHİPLERİNE!


Bu köşemde yer verdiğim fotoğraf nedeniyle bütün okurlarımdan özür diliyorum öncelikle... Ancak şahit olduğum çirkinliği paylaşmak, bir gazeteci olarak görevim sizlere... İçinizi belki biraz olsun rahatlatabilirim şu ifadeyle; sizler fotoğrafınızı gördünüz, ben ise birebir canlı şahit oldum bu rezilliğe!
Tarih: 26 Ağustos 2013 Pazartesi
Saat: 22.00 sıraları                           
Yer: Keşan Devlet Hastanesi Acil Servisi -bayan tuvaletleri-
Durum: Hastane ve diğer personelini saymazsak, o akşam Acil Servis içerisi ve salonunda hasta ve refakatçileri olmak üzere en az 40-50 kişi...
Evet, sevgili okurlarım... Hep içimden geçiririm, sanki Allah beni bir yerlere çekiyor, bazı şeyleri görüp, şahit olmam adına... O akşam da Keşan Devlet Hastanesinde hiçbir vukuat ya da haberlik bir olay yoktu... Ama bir şeyler hastaneye gitmem için beni itekliyordu... Ve gittim de... Hastaneye geldiğimi gören tanıdık yüzler de hemen ayaklandı ve ‘hayrola kaza mı var?’ diye sordu... Çünkü gazeteci hastaneye gittiyse eğer, vardır bunda bazı kerametler! ‘Yoo’ dedim ‘hemen öyle bir ziyaret benimkisi, ne var ne yok’ diye... Acil Servis’e girdiğim gibi de doğru yöneldim bayan tuvaletlerine... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (28 Ağustos 2013 Çarşamba) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder