16 Ağustos 2013 Cuma

HAL’İ DOMUZLAR MI BASTI!


Çoktandır haber okurken bu kadar keyif almamıştım... Dün önüme gelen iki ayrı haberden birini okurken diğerini de düzenlerken o kadar keyif aldım ki sormayın!
İlki Keşan Toptancı Hali’nde yapılan yangın tatbikatı idi... Bizim itfaiye erlerinden biri, tatbikat alanını Teksas sınıp(!), beline tabancasını takmış, yangın söndürmekle meşgul! Baştan itfaiye eri olduğunu da kavrayamadım, fotoğraflardan yangında bir olumsuzluk yaşandı da polis müdahaleye geldi sandım! Daha detaylı inceleyince, üniformasından zabıta olduğunu çıkardım! Arkadaşlara ‘hayırdır, zabıta eri ne zaman silahlandı’ dedim, cevap olarak, uzmanlıktan geçtiği söylendi... Silah kuşanması ‘yasal’ mı dedim, haberin tamamını okumam ve o zaman yasal olduğunu anlayacağım söylendi... Haberin tamamını okudum, hemen dönüp, ‘Toptancı Hali’ni domuz mu bastı!’ dedim... İşte o anda <Devamı Önder gazetesini yarınki (17 Ağustos 2013 Cumartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder