26 Mart 2013 Salı

SUÇLU KİM?

Biliyorum günlerdir aynı konu üzerinde yazmam belki bazılarınızın canınızı sıkmış ve farklı konulara değinmemi isteyebilirsiniz ancak bir kez daha anlayış göstermenizi hatta göstereceğinizi umarak, 6 cana mal olan kazadaki gelişmeleri ele alıyorum.
2 gündür yazdığım fakat yer veremediğim bir durumu öncelikle belirtmek istiyorum... Kazanın yaşandığı anda, ben ve birçok gazeteci arkadaşım, mesleği gereği sürekli görüntü aldık olay yerinden... O anda bir beyefendinin kendi kendine söylenişlerine kulak misafiri oldum bende... Bu beyefendi aynen ‘şunlara bak, insanlar can çekişiyor onlar fotoğraf çekmeye çalışıyor!’ dedi... Bu sarf ettiği sözleri duydum beyefendinin ama hemen cevap veremedim... Birkaç dakika sonra bu beyefendinin yanına yaklaşıp, <Devamı Önder gazetesinin yarınki (27 Mart 2013 Çarşamba) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder