20 Mart 2013 Çarşamba

GELECEK NESİL KISIRLAŞACAK!

Ah benim şu sigara molalarım yok mu? Vallahi iki fırt çekene kadar nelere kadir oluyorum bir bilseniz!
Sanıyorum üçüncü sigara molamdı gazetemizin kapısı önünde... Hem mola en çok da günün muhasebesini yapabilmek benimkisi... Hani ‘elde kaç haber var, daha kaç haber çıkar, günü kurtarır mıyız?’ hesabına değerlendirme ve sigarayı telleme!
Çoğu bu maksatlı çıkıyorum kapı önü sigara molasına ama öyle manzaralarla karşılaşıyorum ki haberden çok elde var köşe!
Dün ilk cereyan eden manzara, baştan aşağı siyahlara bürünen ve tam kestirememekle(!) birlikte bir bayan olduğunu tahmin ettiğim kişiyle, karşı istikametten son derece modern giyimli bir bayanın sigaramın dumanı altında buluşması! <Devamı Önder gazetesinin yarınki (21 Mart Perşembe) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder