31 Mart 2013 Pazar

KEŞAN’DA TARİHİ BİR GÜN YAŞANDI!

Dün sabah erken saatlerde Keşan’ı şöyle bir turaladım... İlk defa gözlerime inanamadım... Günlerden Pazar ve devletimin memuru da işçisi de harıl harıl çalışıyor! Efes Yolu’nun altında kalan yani Şehirlerarası Terminal’den başlayıp, Sanayi Kavşağı’nın altındaki tali yol, Enez Kavşağı’nın altına kadar iş makineleri ile dolu. Bir yandan işçiler, kürekle çukurlara mıcır atıyor, diğer yandan üzerinden silindir geçerek düzlüyor... Yıllardır araçlarımızı haşat eden çukurlar teker teker kapanıp, yamanıyor...
Bu çalışma azmini görünce hemen diğer çukuru bol sokak ve caddelerimizi de turaladım... Aynı heyecan ve çalışma şevki buralarda da mevcut. Bunca yıl bekleyen ve artık neredeyse marka(!) haline gelen çukurlarımız artıl yok denecek kadar az...
Şeytan dürttü! Bir de kavşakları gezeyim dedim... Destek Kıtaları Kavşağı’na geldiğinde 3-5 kişi ölçüm biçim yapıyor... ‘Kolay gelsin, hayırdır’ dediğimde ise ‘Çalışma yapıyoruz, kavşaklar yenilenecek’ cevabını alınca afalladım... Doğrusu ‘ciddi misiniz, hangi dağda kurt öldü?’ deyince, az daha fırçayı yiyordum! <Devamı Keşan'ın Neşe'si gazetesinin yarın ki (1 Nisan 2013 Pazartesi) sayısında...

1 yorum: